Acıya Sığınmak

Sığındığın şeyden/kişiden yine ona sığınmak,ki sorsan ne çaresizliktir adı ne de kötüdür tadı.Kötü olduğunu bildiğin,kaçtığın ama koştuğun da bir illet..Bakıyorum hala ısrarcısın toz kondurmamakta,ne olduğunu bilip de inanmamakta.Ama olsun,yine sen kaybedersin;ama o da doğru be,kim kazanmış ki sen kaybedesin...

Saf insan,hatta saf salak;bakma,iltifat ediyorum aslında ya.Hem boşver abi,boşversene;mevzu senin benim nelerde takılı kaldığımız değildi,hangi acılarda ve hangi düşlerde..Ama yine söylemek istiyorum ki sen rahatla;acılarından onlara sığındığını sananlar senin tek acındılar...

Hani en sevdiğin yazarlardan Murat Menteş'in sözü neydi;''Benim yaşımda aşk,kimin kollarında öleceğine karar vermektir,aslında her yaşta öyledir.''İşte seninkisi de tam öyleydi,sadece ki onlar;ne yaşıtındılar,ne de sen gibi yaş akıttılar...

Şşt,utanma oğlum utanma;senin utanmaya hakkın dahi yok ki bu ak alnınla,o'ysa ki haddi yok denilecek ardında..Şimdiyse takma,farz et ki sen ve ben iki ayrı kişi;farz et ki ben bir yalan söyledim,sen bu gerçekleri hiç itiraf etmedin...Tamam,geçti geçti..Sen birşey yapmadın,bütün kabahat benim;yüreğine uymayan berduş beyninin...

0 Yorum:

Yorum Gönder