Beklediğim Günler

Açıp gözlerimi ovuştururken sabaha beni uğurlayan uykunun en güzeli,bir daha geri dönmemek için bir sebep sanki ufuktaki yeni sevdanın ihtimali.Yeni bir günde ışıldayacak her bir papatyaya hazırız biz,gün ışığı gibi aydınlıklarla kuşanmaya.Evet romantizmin dibine vurmaya,eşsiz benzersiz aşkı yaratmaya..Her yeni gün beklerim ya bu yüzden,belki bir tesadüf belki de içten gelen;bulamasam da vazgeçemem,ruhuma işlediğinden...

Ve gece çökmeden evvel,odama girip kapatınca kapıyı,kapının camından içeri sürülen o sarı parıltı düşlerimi bir bir yeniden aydınlatırken;tüm bu hayal meyal halleri yeniden sürerken yastığıma böylesine bir sevgiyle saırlmış sabahın gelmemesini dilerim,oysa gelince de şansıma güvenir dönüp devam ederim...

Her günüm böyle geçer iz peşinde,fark edemeyeceğimi,tesadüf olacağını ve zaten istesem de ondan kaçamayacağımı yine adım gibi bile bile.Sabırsızlık değil benimkisi,tatlı bir telaşe;3 günlük dünyada,aldığım her nefeste birini severek,ona bağlı hissedip aşkımı yaşatmayı dileyerek geçmesi için bi'çaba sadece...

Çok değil yaptıklarım yapacaklarım,aşkımı yaşamaya da yaşatmaya da yetmez alın yazım;henüz tanımadığım kadınım,varlığından haberdarım ben bununla da yaşarım..Yetmedi mi,bekletme dilersen;gel,gel ki seveyim istersen...
Yeni bir güne bile,tahammülüm sırf seni seviyorum diye,geleceksin biliyorum diye...
Aynı hisleri hissettiğini de biliyorum benimle,hissedeceklerime hazır olduğunu da seninleyken bile;her anında yanında hissettiğini de biliyorum beni,benim de seni hissettiğim gibi yani..Hepsi geçecek güzelim,yenisi de gelecek;gelecek ya bekleme boşuna,tesadüf gibi karşılaşalım sonunda...

0 Yorum:

Yorum Gönder