Kadın Olmaz

En temel kurallardandır bu,kadın asla giden olmamıştır,kaçan vardır ama o ayrı mevzu;dönen de olmamıştır,seven vardır o da hiç gidememiştir aslında.Kadın birinin kadını olabilir,ama kimseye ait olmamıştır;aynı şekilde bazıları kendini kadına ait hissetmiş,bazı kadınlar da benimsemiştir.Kadın suçsuz olmayabilir belki,ama özür dileyemeyecek kadın da yoktur mesela,yani en azından benim kadın dediğim o değildir...
Kadından kız arkadaş olmaz,kadınla çıkılmaz,kadın sevilmez;anca sevdalanılır,anca bütün olunur,anca ölünür kadına.Kadından aşık da olmaz bana sorarsan,aşk olması daha bi'hoştur yani..

Dudakta kaybolandan kadın olmaz,aşkı tanımayandan,bir günü bir gününü tutmayandan;ufkunda umut olmayandan,yüreği aşkı taşıyamayandan,hatta yeri gelip kalbine hançer saplayamayandan,aşkı kalbine gömebilecek kadar büyük olmayandan da insan olmaz esasında,neyse o ayrı konu açtırmayın ağzımı..
Sabırsız kadın olur,kıskanç kadın olur,heyecanlı,ürkek kadı olur;olmalıdır,olmazsa olmazdır.Olmayanı ise gömülendir,tuzağa düşendir;sevmiyorum diye kendini kandırmaya çalışan,kendini suçlayandır sevilmemekle,çirkin olmakla ve her neyse..''Kadın dediğin...''diye başlamak dilerdim cümleye,ne derdim bilemiyorum yine de...

0 Yorum:

Yorum Gönder