Amacım Bu Değil,Yanlış Anlama

Amacım asla ve asla seni üzmek veya sana acı çektirmek değil,lütfen böyle düşünme.Topladım cesaretimi birşey yaptım ben,başarısız oldum kabul ediyorum.Sende şimdi ne yapmaya çalıştığımı merak ediyorsun,ne mi yapıyorum?;Seni unutmaya çalıştım,düşündüm ama bir çare bulamadım...

Sonra tek yolunun,seni tamamen silmek olduğunu anladım.Tamam haklısın arkadaş kalabilirdik ama üzgünüm,ben o kadar güçlü değilim(seni sevmeye rağmen seninle arkadaş kalmaya göğüs gerecek kadar)

Elveda dediğimi yanlış anlamışsın,bahsettiğim;Hiçbir yere gittiğim yok,ben yine aynı yerdeyim.Tek farkı,herkesten uzakta olacağım.(manevi olarak)Neden mi?Mutluluğu hep başkalarında aradım çünkü,oysaki her zaman kendimi en mutlu edebilecek kişi sadece benmişim onu anladım.Bana kırılmanı veya küsmeni istemem,kişisel birşey olarak da algılama lütfen.Sadece benim kimseye zararı olmayan küçük bir tercihim bu...

0 Yorum:

Yorum Gönder