Arkadaş Ekle

Evet seni arkadaşlarımdan çıkardım ama yanlış anlama bu sana küs veya dargın olduğumdan değil(evet biraz dargınım ama)Her açtığımda kenarda gördüğüm o küçük fotoğrafın bile mahvediyor beni.Bilmiyorum becerebilirmiyim ama seni içimden kazımaya çalışıyorum.Eskiden sen mutluluktun bana çünki bir ihtimalin vardı,diğer tüm ihtimallerden daha güzel bir ihtimal.Fakat şimdi sadece bıraktığın acı ve yalnızlıka uğraşıyorum,hergün intihar etmeyi isteyip bir şekilde intihar etmemekten daha iyidir seni unutmak.Biliyorum hayatımdaki tüm zorluklardan daha zor olacak bu ama yapacak başka birşeyim yok.Seninle arkadaş kalacak kadar gücüm yok,onun yerine hayata sensiz devam etmem ikimiz için de daha iyi olacak,umarım görüşmeyiz.Seni seviyorum...
Sana son sözüm;Bunu sana karşı bir tavır olarak algılama lütfen,kendimden kurtulmamın tek yolu bu.Senin suçun değil bu olanlar diyeceğim ama yalan söyleyemiyorum.Bu da benden sana son bir şarkı,lütfen dinle senden başka birşey istemiyorum(İstesem de önemi yok artık)


Hakkını helal et!Elveda der giderim...

0 Yorum:

Yorum Gönder