Beni Ne Sandın

İyi ki aşık olmuşsun diyor hanımefendi.Sorarım sana,bu kadar basit birşeymi aşk?Anlaşılan sana yazdıklarımın hiçbirini okumadın.Beni neden ciddiye almıyorsun kadın,ölüyorum diyorum inanmıyorsun.İnanmıyorsun ama günü gelir inanırsın ölünce.Aşk bu senin sandığın değildir.Aşk;Ölümü göze aldığın,tek sözüyle yok olup tek sözüyle var olduğun,neredeyse sevginden dahi sakındığın,bütün dünyaya bedel kıldığın,her gün ağladığın,en ufak farşılık beklemeden ölümüne sevgini verdiğin,kendini ona adadığındır.Ben bunların hepsini yaptım ama,anlaşılan sen hiçbirini yaşamamışsın.Dünya fani,mutluluk baki,benim sevgim hakiki.Muhtemelen zannediyorsun;Ben hayatıma normal devam ediyormuşum,seni bu kadar çok sevmiyormuşum.Sen bilmezsin ama delikanlıyız biz delikanlı,biz aşkı ölümüne yaşarız.Ne diğerleri gibi basit,ne diğerleri kadar kısa.Sen bunu anlayamadıysan,üzgünüm canım bizimle değilsin.

-ALPTUĞ DAĞ'dan O'na

0 Yorum:

Yorum Gönder