Neden?

Neden beni sildin,tamam kabul ediyorum bende silmiştim seni ama bir açıklama yaptım.Sen açıklama da yapmadın,neden?Of,of.Sen beni mezara gömersin de anca o zaman rahatlarım.Amacın nedir,niye.Şu lanet olası s..tiğim hayatta niye sen de diğer herşey gibi bana zulmediyorsun.Sen bide ya,herkesten ayrı tuttuğum sen.İllaha bi neşemi kaçıracaksın zaten,ben tatile gideceğim diye sevinirken sen beni yarı yolda bıraktın.Madem bana bu kadar düşmansın.ÇEK VUR BENİ!Ciddiyim,sokaktaki onca salak tarafından vurulmaktansa senin ellerinden kurşuna dizilmeyi tercih ederim.Doğduğum kusurdu,yaşantım hata.Ben isyan ederim,böyle hayata.Ben sana ne yaptım ya,ne yaptım da her geçen gün beni öldürmeye devam ediyorsun.Sana yaptığım 1 adet kötülük söyle,sana yemin ediyorum kellemi keseyim.Yazık günah ya,senin bile bana bunu yapmaya hakkın yok.Umarım geberip giderim de hiç olmazsa cenazemde görürüm seni,tabi gelirsen.Dünya bana düşmandı,şimdi sende oldun tam oldu.Bana bir açıklamayla gelmeden benle konuşma birdaha!!!