Yemin Ederim Ki...

Sana namusum ve şerefim üzerine yemin ederim ki;Senin için ölümü göze alırım.Desen ki gel yetiş,iki elim kanda bile olsa gelmezsem bana da Alptuğ demesinler.Sana daha iyisini vadeden varsa,durma koş ona.Yine bugün aynıyım herzamanki gibi;Sen yok,ben yok.Herkes burda ama kimse yok,herkes burda ama sen yok.Hele ki şu duvarlar,hergün suratıma umutsuzca bakıyorlar.Dedim kendime,asma suratını;Belki yalan dünya durur,olur ya başı döner mesela...

Dönüp kendime bakıyorum;Bitmiş,yıkılmış ve umutsuz,tıpkı ölüler gibi.Birde eski bana bakıyorum,benim tam tersim sanki.İşin ilginç yanı;Bütün bu değişimlerin tek sebebinin sen olduğun.Ama eminim ki işin içinde sen varsan o iş iyidir.Hadi beni haklı çıkar be güzelim,Çok mu şey istiyorum?Eğer dersen ki çok şey istiyorsun,sana karşı boynum bükük,başımı öne eğer giderim.Bugünün diğer günlerden tek farkı nedir biliyor musun?Bugün uykumu aldım,sebebi ise;Dün gece hatırlamak yerine uyudum sadece.Nereye kadar uyuyacağım ama,elinde sonunda hatırlayacağım.Ama sırf sen istemiyorsun diye beni,ben sonsuza kadar uyur ve hiç hatırlamam.Eğer birgün geri dönersen,ben buradayım ve seni kabul ederim.Allah yeminimi bozmayı nasip etmesin...
Sana bir şarkı;

0 Yorum:

Yorum Gönder