Düşündün Mü

Hiç bir saniye bile olsa aklından geçmedi mi ikimiz?Geçmiştir be,o kadar da küçük bir ihtimal değil.Biliyorum sende düşündün,beraber olsak ne olurdu diye.Asıl merak ettiğim?Nasıl düşündüğün.Yani düşündün tamam da,nasıl?Mutlumuyduk mesela.Gerçi diyeceğini tahmin edebiliyorum çünki senin gözünde ben başka biriyim sanki.Tamam bana söyleme ama gerçekten oturup bir düşün kim olduğumu.Ama düşünürken beyninle değil yüreğinle düşün.Sonuç nedir merak ediyorum.Biliyorum düşünmeyeceksin.Düşüncenin olabileceği ihtimallerden korkuyorum açıkcası,;Kalbimi verdiğim birinin,beni kötü düşünmesi bir kabus olurdu.Haa,eğer öyleyse söyle;Çünkü kabusları yaşamaya alışkınım,senin de bildiğin gibi.Dediğim gibi,iyice düşün.Ben seni düşündüm,aslında ben hep seni düşünüyordum ve seni düşünürken asla beynimi kullanmadım.Çünki beynim bana sadece senin beni sevmediğini ve benim de seni sevmemem gerektiğini söyleyecekti.Evet gerçek bu ama kalbimle düşünmek hoşuma gidiyor.Çünki kalbim;Sana reddinden dolayı kızmıyor,sen bana kötü ne yaparsan yap seni en berrak şekilde seviyor...Düşün,ve düşüncene zihnin engel olmasın,sonra da sadece beyninle düşün.Karşılaştır ve ortak noktayı bul.Ve emin ol ki o ortak nokta,benim ta kendim...

0 Yorum:

Yorum Gönder