Pisikolojimi Bozdun Tam Oldu

Olacağı belliydi,Panik Atak oldum sayende.Yanlış anlama sana kızmıyorum sadece anlatıyorum.Senin hasretin ve acın,hastane işleri,ameliyat vb derken benim kafa gitti tabi.En yakın zamanda bir pisikoloğa oraanda eğer olmazsa pisikiyatriste gideceğim.Muhtemelen tehşis koyacaklar ve kalbimde bi sorun olup olmadığını görmek için kardiyolojiye gönderecekler,kalbimde sorun yoksa da antidepresanlarla düzeltmeye çalışacaklar.Nasıl bir his olduğunu anlatayım.
Heyecanlanıyorsun,ama sevinç heyecanı da olabilir korku heyecanı da.O korktuğun veya beklediğin olay olunca da kalp atışların hızlanıyor ve nefesin daralıyor.Öleceksin sanıyorsun.Atak dışında da etkisi gözüküyor;Çok mutluyken sanki kötü birşey olacakmış ve mutluluğun bozulacakmış gibi hissediyorsun.İşte bu yüzden bütün hayatım etkilendi.Sosyalliğim azaldı sokağa çıkamaz oldum.Çünki bu heryerde karşıma çıkıyor:İlk atağımı sinemada geçirdim bu yüzden bidaha hiç gitmedim.Sonra bu heryerde devam etti;Arabada,sokakta vb heryerde.Mesela araba yıkama makinesine girince,fuara gidince kısacası heryerde.Bu o kadar lanet olası birşey ki Allah en azılı düşmanıma bile vermesin.Öldüm öldüm diyordum ya hani,ciddiydim;Çünki ölümü yaşadım böyle böyle...

0 Yorum:

Yorum Gönder