Hiçbirşey

Bu aralar yine herzamanki gibi şu lanet dünyaya bakıyorum,kaybedecek hiçbirşeyim yok.Bir canım kaldı,o da Allah kerim.Yapmak istediğim onca şey vardı,oysa dünya malı dünyada kalır dedim ve diğer isteklerime baktım.Kalan tek isteğin,sen olduğunu farkettim.Eskiden tıpkı diğer herkes gibi yaşardım hayatı,fakat son zamanlarda bunların hiçbir önemi olmadığını bizzat anladım.Şimdi bunu sana veya bir başkasına anlatamam,anlatsamda hissedemediğinizden dolayı anlamazsınız.Galiba gönül gözüm açıldı,ya da gerçekten büyüdüm.Ama eğer büyümek buysa amca ve teyze diye hitap ettiğim insanların yarısına yakını benden daha küçük sayılırdı.İnsan ırkı işte,saçma sapan uğraşlar içerisinde.Sırf birkaç yıl önce dünyaya geldiği için kendini benden büyük sayıyor.Sorarım sana küçük bey''Sen 20 senedir yaşıyorsun,ben 13.Peki bu 20 sene boyunca hayattan ne öğrendin?Söyleyemezsin tabi''Bu tamamamen yaşama bağlıdır.Kişinin yaşadıkları,düşünce tarzı vb herşeyi bu olgunluk düzeyini etkileyebilir.Size şunu söylemeliyim;Bazılarınız daha büyüksünüz diğerlerinden...

0 Yorum:

Yorum Gönder