Beceremedim

Biliyorum,seni sildikten sonra neden geri eklediğimi sorup,seninle oyun oynadığımı sanıyorsun.Müsait bir zamanda oku bunu lütfen.Özür dilerim bu arada,bencillik ettim;Seni senin suçun olmayan için sildim.Ben seni affettim de,peki ya sen beni affedebilecekmisin?Lütfen bana kızma,ben hislerimi yazdım sadece,ya da kız ama beni affet de en azından yeni tanışmış insanlar gibi devam edelim hayatlarımıza

Seni arkadaşlarımdan sildim,gerekçesini de anlattım sana yaptığım bu videoda( http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DL7ryQgklqCQ%26feature%3Dyoutu.be&h=ZAQFAbWIw ).Ama hep dediğim gibi,beceriksizim ben.Senin hasretinle ölürken yavaştan,senden kopamadım be gülüm.Şimdi seni tekrar eklemeyi düşünüyordum ama bir yandan da korkuyorum;Çünki ne diyebilirim ki sana,yaptıklarımın bir açıklaması yok.Aslında var da anlayamaz kimseler be yarim.O yüzden GAME OVER olana kadar devam etmeyi düşünüyorum.Cesaretim,gücüm,aklım sana karşı olan sevgimi gidermeye yetmiyor.Bir Allah'tan korkarım,bir senden.Çünki sendeki güç kimsede yok;Beni tek bir kelimenle öldürebilir,bir bakışınla diriltebilirsin.Bunu bir Allah,bir de sen yapabilirsin.Hadi benimkini bilmedin ama kendi değerini bil en azından...Ama yok yaa,dediğim gibi sana karşı duramam.Seni kazıyıp da hayatımdan,sana bir ARKADAŞINI kaybetme acısını yaşatamam.Bütün acıları ben çekeyim be güzel,sen yine keyfine bak...

0 Yorum:

Yorum Gönder