Profesyonel İlişkiler

Kızın biri vardı abi(hala var da işte)Böyle aniden girdi hayatıma biliyor musun,her şeyin de sarpa sardığı dönemlerde,tam da filmlerdeki gibi.Böyle değildi o zaman,başka biri gibiydi biraz;ben de kör değildim ama,sadece birazcık itelesen içindeki o masum,iyi,düzgün ve türevi kelimelerle ifade edebileceğimiz kız açığa çıkacak gibiydi.Zannettim zarar görmüş de böyle olmuş,her incinen taviz vermeden duramaz çünkü bu böyledir;biraz da kendime benzettim o yüzden,bundandır ki biraz kanım ısındı.Ben ona hiç aşık olmamıştım ama,aşık olduğumu da söylememiştim zaten ne ona ne kimseye;etkilenmiştim biraz orası doğru,ama herkesi etkileyecek belirgin ve sentetik bir etkileyiciliği vardı ve bu dünyada biraz edebiyat yaşadıysanız bundan nefret ediyorsunuz.Onun esip geçecek bir rüzgar olduğunun bilincindeydim,hiç de takılmadım bu defa,umursamadım(tabi benim umursamama ölçütüm buna rağmen bile çoğunuzun ilgi gösterir halinden üstün gelebilir)
Meğer öyle değilmiş,yahut değişmiş,yahut öyleymiş ama bilmem ne bilmem ne;bunların hiç biri umurumda değil,zira bu defa hayatın içinde değişik bir zikzak çizip kapılmış gibi davranıp işler tahmin ettiğim gibi olumsuz gittiğinde hiç bir şey olmamış gibi rayıma dönebilmeyi bildim,insanlarsa tüm bu hikayeden parça parça şeyler fark edip yanlış anladı biraz ama olsun o kadar...
Dediğim gibi o herkesi etkileyebilecek bir rüzgardı,herhangi biri ona aşık olabilirdi falan filan;ama ben herhangi biri olmadığımı bilecek kadar nitelikli yaşadım sanırım;zaten duygularının peşinden gitmeyi bırak önem bile vermeyen,şiirlerden ve şarkılardan benim kadar olmasa bile etkilenmeyen biriyle olmazdı...

Büyük başarı değil midir bu,anlattıklarımı anlamanızı beklemiyorum meseleye vakıf olmayışınızdan;lakin bu benim gibi ömrü sağlık ve ilişkiler açısından çeşitli yıkımlarla süregelmiş kimseler için fevkalade ve başarılı bir kriz yönetimidir.Babam o gün kendini bilmez öğretmenimle konuşup kendince çıkarımlar yapana dek aslında ne aklımda ne gönlümde ne de herhangi bir yerimde en ufak birinin olmadığını ve olmaması için de böylesine elimden geleni yaptığımı,sadece derslerimle ilgilendiğimi falan bilse benle gurur duyardı...
Öyle basit insanlara kanan,her gördüğünün peşinden yanıp tutuşan biri değilim asla,beni ağına düşürmek isteyen de çok aslında,ama ben takmıyorum asla.Çok senaryo görmüştüm,çok durum yaşamıştım ama artık ilişki durumlarının her türlüsünde ipe un sermiş,abartı olacak ama bir nevi derviş olaraktan;en tutarlı ve en doğru adımları atmaya başladım,yavaş yavaş pişiyorum iyice,en iyi şekilde gözlemliyorum insanları,ilişkilere en iyi çözümleri üretiyorum...

Alptuğ Dağ bu defa kanmadı,
Ve ilk defa hakikaten profesyonelceydi...

0 Yorum:

Yorum Gönder