Onyedi

Heyt bee,bakınız bu gün de 17'ye girdik...
Yok ondan gün aldın buna girdin muhabbeti beni sıkıyor,17 diyorsak 17 işte.Bir saçımın ağrımadığı kaldı be bilader,senelerdir neler neler oldu bitti,kaç kadın geçip gitti kaç kadın da hiç geçmeden bitti;mesela kaç da neşter girdi çıktı afedersin,kaç gün güldük ağladık,gelip giden onca eş dost.Karamsarlığın alemi yok şimdi,tamam evvelde öyle iyilikten geberen şeyler olmadı ama berbat da diyemem asla,kimseler diyemez tabi...
16 senedir tozunu dumana kattığım şu ufak gariban dünyam bana her yönüyle bir şeyler öğretmeyi ihmal etmedi,kaçınılmaz doğru ve yanlışlarım oldu,bazen de içimden gelmedi...
Diyeceğim o ki bu koca 16 sene boş geçmedi,herhangi bir 16 sene gibiyse kesinlikle geçmedi;neler gördü bu gözler,neler işitti bu kulaklar ve vesaire...

Çok iyi dostlarım var be abi,çok az var onlardan ama her şartta yanımda olduklarını biliyorum ve bu bana yetiyor,ailemden laf etmeyeyse zati ne gerek var...
Bu 17'nin anlamı başka olacak ama bu defa,bir tık üst bir edebiyat ve bir tık farklı bir ben.Anlamaya başladım biraz biraz her şeyi,herkesten bir tık daha fazla,bir tık daha geniş belki...
Ama ben benliğimi bozmadım ya o işte,16 yaşındaki,15 yaşındaki,14,13 ve diğerlerindeki Alptuğ neyse ben oyum;kabul herkes kadar farklılaştım belki ancak değişmedim.Misal en son vaka olmayacak duayı ummaktı yalnız,sonra adam gibi dönüp baktım olsa bile kâr sağlamazdı;şeytan tüylü bir kadın,rüya gibi geldi ve geçti...
Alptuğ aşk adamı eyvallah,Alptuğ şiir adamı ona da eyvallah,Alptuğ sırdaş o da kabul,Alptuğ dert yoldaşı ona da tabiki;ama Alptuğ Dağ emin olun bir tık daha fazlası,yeni sloganımız da bu...

Başlık 17 ama olay ondan önceki 16 yıl,hatta o 16 yılın başlangıcı olmuş tek bir an belkide;kendimi yüceltmek gibi düşünmeyin,haşa;sadece bir hadiseyken bu denli vuku buluşum garibime gidiyor insan olarak,sizin gitmiyor mu?Zaman bizden neler alıp götürüyor,neler koşup getiriyor ve neler gösterip nereye vardırıyor;saçlarım hala siyah sanırım evet,sanırım bir o kadar da yerindeler ama ruhum yaşını başını almış bir derviş...
Ne diyor uzun adam,"Sizden öğrenecek değiliz"İşte biz de genç olmayı,gezip tozmayı vesaire kimseden öğrenecek değiliz;yalnız biraz ağırkanlıyız,biraz da zaman kolluyoruz.Çünkü gün oldu da eş dost bir araya geldinmi bugün gibi,tadına doyum olmuyor(özellikle de son dönemdeki vahim durumlar karşısında)
Henüz hayattayken ve 16 senedir bunu bir istidadla becerebilmişken hayat halen güzel be...

Bu şarkı da benden size,şerefe...

 

0 Yorum:

Yorum Gönder