Bahar Geldi Sanırım

Aşk güzel şey bilader(lafa böyle girmeyeli rahat bi'40 sene olmuş mudur dersiniz?),öyle ki deseler"Bugün kapını çalacak",ben inanırım;hatta"Bugün kapını çaldı"deseler inanın onaylarım...

İçimde bir his olduğu aşikar,bu aşksa da sevgiyse de başka bir şeyse de beni mutlu kıldığı kesin,öyleyse neden aşka dönüşmesin.Benim gibi kaplan mizaçlı bir adamın bile tıpkı bir kedi yavrusu gibi pıtı pıtı itirazsız ilerleyeceği az şeyden biri bu;pek çok kişinin aşkı benim kadar umursamadığı ve yine ondan benim kadar yara almadığı da pek tabi aşikar sanırım;ama buna rağmen yürek geri durmuyor işte eşek sıpası,ey diyorum vurulursun ama dinlemiyor.Coşkun bir köpeğin tasmasını tutmaya çalışan çelimsiz çocuktan farkım olmasa bile seviyorum bu şeyi yaşamayı,artık her ne denirse;zira bu sabah güneş sanki baharın geldiğini belli etmek içinmişcesine apartmandan çıkar çıkmaz fevkalade yüzüme vurduğunda bu günün iyi geçeceğine inanmıştım ve bu inancım boşa çıkmayarak o kadar da deli olmadığımı kanıtladı.Deli değilim,belki biraz tutkun olabilirim...

Yanmanı istemiyorum gönlüm anladın mı,sen razısın falan ama öyle bir şey olursa onların(tek kişi) saçını başını yolarım;haklısın güzel gözleri var,lens mi?evet,ama değmez mi?değer...
Bizim aptal çocukların güzellik anlayışına bakıyorum da,hem onlar duygusuz hem de benim gönlüm biraz zengin sanırım;aksi takdirde birilerinde başka kimsenin görmediği iyi veya kötü bir şeyler görmek hoş bir durum olmayabilirdi,lakin değerdi...

Ah işte,yani demek istediğim korka korka ilerleyen şu gönlün sahibi bu adam bugün biraz daha neşeli parmaklarla klavyeye dokunarak bu satırların alenen üstesinden gelmekte şu an;zaten benim kendime umudum vardığım her türlü olumsuz ve kesin yargının içten içe yanlış olduğunu benimsememden ibaretti çoğu zaman...Bu şey nereye gidiyor bilmiyorum ancak birilerinden hoşlanabiliyor,ilgi duyabiliyor ya da artık her ne ise onu yapabiliyor olmak,her şeye rağmen ve hala;işte bu benim için mükemmel bir şey,bir an için gözlerimin önünde bana teşekkür eden eski bir Alptuğ belirdi 2013'ten...

Ya belki de bir yerden sonra neyin ne olduğunun da pek bir önemi yoktur,sadece yaşamak gerekiyordur;aa hayret bunu ben söyledim,emin miyiz bunu benim söylediğimden?vallahi de ben söyledim.Garip.Bir gülme geldi hahahah.Meğer benim içimde de anı yaşayan bir herif varmış da,sadece şöyle melek gibi bir kadının hayatıma herhangi şekilde girerek bu içimdeki miskini benim zihnimden def etmesi gerekiyormuş,farkında bile olmaksızın...
Kadınlar kadınlar diye boşuna fetva vermiyorum ciğerim,bir bildiğim var;bak yine gözünüzün önünde bir kendim daha keşfettim.Bir kez daha bu aralar sık sık söylediğim gibi"Hava sıcak,bahar gelmiş,kuşlar uçuyor,çiçekler açıyor..."Demek bana da bahar gelebiliyormuş...
Tahmin edebildiğiniz üzere tüm bunların da bir şekilde bittiğini çoktandır ve halen canlandırıyorum kafamda,ancak yine ilginç bir şekilde bu bile şu anın mutluluğu mu diyim neşesi mi diyim ona engel olmuyor...

Bahar geldi,sevgi geldi,daha pek çok şey geldi ve ben biraz değiştim işte;
Ama sanırım,
Ve bir ara "sanırım"ı da atalım...☺


0 Yorum:

Yorum Gönder