Çıkar Gelirsen Diye

Sen de beni üzeceksin biliyorum,elinde olarak-olmayarak,isteyerek-istemeyerek,bilerek-bilmeyerek ama üzeceksin.Çünküsü bu senin suçun değil,üzer genelde beni kadınlar.Hem her şeyi bir kenara bırak,sadece benim için çıkıp gelsen ve bunu bana kanıtlasan dahi;bil ki ben bugünü de dünü de kapsayan,muhtemelen yarını da kapsayacak bir şekilde hazır değilim;birine ısınmaya,alışmaya,tutunmaya,hatta karışmaya.Bize biraz müsaade et,bizi anla ve bağışla lütfen,n'olursun bunu yap.Lanet etme de ayrıca senden öncekilere,içimde açığa çıkma heveslisi güzel adamı yordular diye.Çünkü o belki bin yıla,belki bir aya,belki de bir dakikaya eskiye döner kim bilir;sevmek konusunda zaptetmekten nefret ederim kendimi zaten sen bilmezsin.Bakalım bu yorgunluk,bu bıkkınlık kaç gün sürebilecek,öncekinden fazla olacağı aşikar;ancak seni umutlandırmak istemesem de şunu söylemeden geçemeyeceğim ki kendimi yıpratmamak için bile değil,yalnız etraf hakkımda daha fazla düşünemesin diyedir de zaptetmem kendimi,lakin ne zaman ki sen gelir ve beni sevdiğini gözüme sokacak kadar ilan edersin o zaman toplumun canı cehennemedir...

Ben geri kalan erkeklere göre daha kolay gerçekleştirebilsem de bu gerçeği,bir kadın için sevdiğini söylemenin ne kadar zor olduğunun bilincindeyim;üzgünüm de seni buna mecbur kıldığım için,lakin takdir edersin ki karşıya geçmek uğruna bastığım her kaldırım beni bu lanet tarafın dibine düşürdü...
Ben artık bir kadının da iyi olabileceğine,herkes gibi olmayacağına,sevebileceğine inanmayı bırak,kendi gözlerimle ve kendi üzerimde şahit olmak istiyorum.Her bir olumsuzluk kendimi toplumdan soyutlamama yani söylediklerine kulak asmamama engel ve kime gittiysem iyi bir şey söylemiyor kadınlara dair...
Keşke gelsen ve beni alıştığım şu kötü kadınlardan çekip alabilsen,ben de sana kötü gün göstermesem;papatya falı gibi beni koparıp giden her kadının hatrına papatyadan taçları saçlarına döşesem...

Bir yerlerde beni aradığını bilmek yorucu,geleceğini ummak yorucu,belki sensindir diye bir umutla çoğu kadına koşup düşmek ve her düşüşte güya beni düşündüğünü iddia edenlerin azarına,gülüşüne katlanıp şıpsevdi muamelesi görmek öldürücü.Ama sen değilsin,sen bunların hiç biri değilsin ve bense senden emin,senden razı,sana hasret biriyim...

Çıkar da gelirsen diye söylüyorum;o gün bugün değil diye,o ben bu ben değilim diye düşünme...

Senden kaçıyorsam korktuğumdandır,senden değil de kendimden,sana kızıyorsam kendime sinirimdendir,senle konuşmuyorsam kendimle kavga ettiğimdendir,gözlerine bakamıyorsam kendimle yüzleşemiyorum diyedir ama bunların zerresinden sem mesul değilsindir.Onlar mesuldür,sevmekten başka bir şey yapmadığım lakin bana dünyayı dar etmiş kadınlar(bir tanesi bunu elinde olmadan yaptı,ona lafım asla olmadı)
Kurunun yanında yaş yanmıyor bu durumda,o deyimden de kullanandan da nefret ederim zaten;senin sen olduğundan emin olsam yakmam seni inan.O yüzden çıkar gelirsen bir gün,bunu bilerek,belli ederek,göze batarak gel...
Gel ve gitme,beni üzme,üzme'den sonra "kaybetme" gelmesi gerekirdi lakin istesen de yapamazsın ne yazık ki.Ve yalvarırım,hatta geberirim ki ben diye bir başkasına gitme;neden şiir yazıyorum sanıyorsun,farkım olsun diye değil rahat bulunayım diye...

0 Yorum:

Yorum Gönder