Yılbaşı Şeysi

İyi yıllar sevgili okuma bilirler,
Biliyor musunuz tam da şuan ilk defa gönlümde birileri olmadan giriyorum bir yıla,aklımı ise sormayın; "Nasıl girersen öyle geçer" klişesine inanmayı hem istiyor hem de reddediyorum,her zamankinin aksine biraz daha hareketli şarkılar dinliyorum(yaklaşık 240BPM diyelim biz ona)kapkaranlık bir oda,arada gelen birkaç ikram,doyumsuz müzik ve edebiyatla kitlesel yalnızlığımın yıldönümünü kutluyorum bebeğim.Üstüne üstlük bu yılın bana bu defa da aşk getirmeyeceğini bal gibi biliyorum lakin yaradan hatrına kesin konuşmaktan kaçıyorum...
Ayrıca bu defa furyalardan birine ben de tutuldum bir umut,neymiş efendim biri gece tam 12'de ilan-ı aşk edecekmiş,biri olsa ben ederdim zaten o kadar üşengeç değilim.Alenen ve meşru bir biçimde aşki açıdan yalnızız abi,nedir yani;ben elli senedir yalnızdım zaten,ama koymuyor mu dersen koyuyor.Ancak tüm bunlar(yani sevgilim olsa dahi)"Bu geceyi daha başka geçirebilirdim" cümlesini kurdurtmuyor bana,ancak verimli geçirebilirdim...

Alo yobazlar orda mısınız?
"Mislimin nüil kütlimiz" falan filan evet,zaten biz noel kutluyoruz ve resmi takvimde 2016'ya girmek umurumuzda bile değil zaten(!).Kutluyoruz derken bayağı kutluyoruz,striptizci falan oynatıyoruz görmediniz mi yoksa(!)?Ulan alt tarafı evde oturup usul usul şarkı dinliyorum ona da maydanoz olmayın be.Bir aşk kadar yalnızım zaten,evet tam olarak onun kadar yalnız,birleşik ve de bütün...
"Hani o saçlarına taç yaptığım çiçekler" kafasındayım zaten elleşmeyin bence;şuan aklınızdan geçense muhtemelen"Biz aşıkken çekilmiyor sanıyorduk aşık değilken daha betermiş"tarzında bir cümle,ama beni ilgilendirmez,takılın işte siz...

Neyse neyse bayağı uzattım,öyle edebi şahane falan da bir yazı olmadı zaten vakit doldurmak için karaladım.Ne diyim,2016'da ne istiyorsanız en hayırlısından bir tane sizin olsun.Hadi bana eyvallah can dostlar...

0 Yorum:

Yorum Gönder