Allah Aşkı

Bakınız bugün kandil mesela,ben yine her kandil olduğu gibi dua edeceğim,hatta kelimesi kelimesine olmasa bile aynı duayı edeceğim;ve biliyor musunuz herkes de bana dua etmemi söylüyor,ancak bunu ben dua etmiyormuşum,yahut etmeyecek bir halim varmışcasına tembihliyor.Ben hep dua ederdim ki efendim,tamam dini vazifelerimin bir kısmını yerine getirdiğimi söyleyemem ancak ben o çoğu kişide olmayan bağı hiç kesmedim.Böyle düşünüyorlar çünkü dua ederken kimseye dua ettiğimi de söylemedim,ellerimi de açmadım;en içten dualarımı ederken genelde yalnızdım,yalnız olmadığımda gözüm dalmış gibi görünürdü dışarıdan;ben zaten biraz durgun ve suskun bir herif olduğumdan kimse bilemezdi.Ayrıca dua ederken eli açmak da gerekmez,yapılmamalıdır demiyorum bakın gerek yoktur;bilakis ben ne el açanlar gördüm de,eli açık ama Allah'la tek kelime etmiyordu...
Duanın da illa bir yerde yazması gerekmez ayrıca,yazmamalıdır demiyorum yine,gerekmez;çünkü sen nerede yazanı okursan oku aslolan içindekidir,Allah'a gidecek olan da odur.Ben en az sizinle olduğum kadar samimi dua ederim,derim Allah'ım böyle böyle;sanki bir dostla çay içer gibi,ciğerim dediğin birine dert anlatır gibi,çünkü Allah da islam da bunu gerektirir...

Allah'la bile samimi olamayacaksak vay halimize,yok Allah çarparmış yok bilmem neymiş;el insaf yahu korkutmayın çoluk çocuğu,sığınanı niye çarpsın,dert anlatan kuluna ne yapsın?Haa,ama siz olsanız yaparsınız işte bak...
Allah benim ciğerimi de biliyor,çekindiğimi de,sevdiğimi de,özleyip benimsediğimi de,nasıl biri olduğunu da biliyor;bense ona çoğu zaman yalvarıyorum ki bildiklerini biraz da onlara göster diye.Ben söylerim söylemesine sevdiğimi mesela,ama Allah gösterirse şansım artar belki diye işte...
Allah'a inancımla doğru orantılı bir umut işte bu,tıpkı varlığına dair zerre işaret olmayan o kadının bir gün hayatıma gireceğine inandığım gibi.Size göre aptalcaysa bu sizin zincirlerinizi kıracak kadar hür olamadığınızı gösterir kalben;ben size darılmam darılmasına da,inşallah vakit olur anlarsınız beni...
Belki de Allah'tan dilememiz gereken tek şey sevgi,saygı,anlayış ve biraz da aşktır bu canına yamdığımın dünyasında;kimi zaman sağlık bile yalanken diyorum yani,hatta yaşamak ve elbette ki para.Bu dünya çok değişik,yoz,sentetik,samimiyetsiz,bayağı ve masumiyetsiz.Bundandır ki huzularınızda da Allah'tan tek dileğim benimle birlikte bu kaba-saba topluma karşı gelecek,sevgiden sevilmekten anlayan bir hayat arkadaşı...

Bu kirli dünyada benim atabileceğim en kadim adım budur çünkü;hayatı boyunca kimseye değer vermemiş ve her ilişkiye çıkar için girmiş(özellikle de cinsel çıkar),bencil,umursamaz,şiddet yanlısı,ırkçı ve vesaire bütün gerzeklere inat sanki dünyanın en hassas ipliğini dokurcasına sanatla,tutkuyla ve en önemlisi gerçekten sevmektir...
Benim tek yapabildiğim bu kusura bakmayın,
Benim aile terbiyem bu,
Benim kişisel,toplumsal be ahlaki bütün değerlerim aşk...

Ve Allah'ın da izniyle aşk öleceğim,
Allah aşkı,
Kul aşkı,
Aşk aşkı...

0 Yorum:

Yorum Gönder