Kadın Derken Kadın

Ulan ne gündü be...
Tamam hayat zamanın onda dokuzu benim aleyhime ilerleyip sabrımı sınamaya şartlanmış belki ama,bazen de dilimden tam manasıyla anlıyor işte.Buna örnek olarak henüz aradan 24 saat bile geçmedi ve ben kadınlara inancımı,güvenimi falan yüzde yüz olmasa bile doksan dokuz yitirmiştim."Kadıncalı" adlı yazımda olduğunun bi'benzeri demek mümkün...

Ne mi oldu sonradan?Bu kadınlar harbiden ilginç yaratıklar,yaratık dediysem de inanın mecazen.Bir kadın sizi aylar hatta yıllar boyu,bazen farkında bile olmaksızın ağır ağır ve sessiz sedasız,tıpkı kanser gibi alaşağı edebilirken bir diğeri sadece tek bir anlık herhangi bir şeyi ile yine farkında olmadan zirveye taşıyabiliyor;en fenası da,bazen bu ikisini aynı kişinin ard arda ve sürekli yaşatabiliyor olması...
Tamam dünyanın benim etrafımda dönmediğini biliyorum,ama dünyayı kadınların döndürmediğine inanasım gelmiyor;çünkü siz öyle olduğuna bir delil gösteremezken,ben öyle olduğunu kendimle ispatlarım size...

Aşka inancım kalmadığını olmasa da,aşka dair bir şeyim kalmadığını söyledim,
Evet evet ben söyledim,inanabilirsiniz.
Bunu nasıl becerdim ben de bilmiyorum,
Ama eminim ki kadınların yapabildiklerinden daha kolaydı,zaten kadınlar da sözümü alıp başıma çaldı.Beni gerçekten tanıyan pek çok insan daha ben söylemeden zaten benim de birinin beni yalancı çıkartmasını beklediğimi söyleyebilir.Muradıma mı erdim?Henüz kısmen bile değil,böyle konuştuğuma bakmayın inancım da tazelenmedi aslında olasılıklara.Ne oldu biliyor musunuz?Sanki kendi doğumgünü pastamdan kendim çıkıp kendi kendime sürpriz yapmış ve de şaşırmış gibi sevindim,üstelik bunun gerçekleşme ihtimalinin tersi kadar çok sevindim.Böyle,ne bileyim,bir şeyleri hatırlamış gibi sanki,"Haa!"demiş gibi,dank etmiş gibi ama öyle de değil...

Şimdi tüm bu gevelemenin ardından tek bir kelime kullansam tatmin olur musunuz?Kavuşmak...

Kavuşamadığım kadınlar ordusu iç savaş çıkarıp birbirini alt etti ve ben düşmanımın düşmanını bulmuş gibi sevindim her ne kadar düşmanımın düşmanının sonradan düşmanım olma ihtimali yarı yarıya olsa bile...
Aslında bakarsan burada yapılabilecek en yaygın şey her şeyi aşka yormamak ancak söz konusu da benim yani;diyeceğim o ki daha yaratıcı olabilirdiniz;madem dediğiniz kadar sözünü tutan bir adamım(ki sağolun böyle düşündüğünüz için),bir aşk adamıysam da aksi teklif dahi edilemez...
Bu defa olur ya da olmaz bilmem;fakat yaşadığım bu şeyde mutlaka yeni bir başlangıç olabilmesinin kendi hayatımda bile canlı örnekleri olduğunu düşününce,kumarın aksine bir bataklıktan çok bir güzergah olduğu için;sonunda her ne olursa olsun gurur duyulacak bir şeye konu olduğumu hissediyorum,acı çeksem ve bu acı beni terbiye etse de,refaha ersem ve başka bir ben keşfetsem de bu böyle...

İşin kaymağını yine siz yersiniz tabi,acımı çekemezken mutluluğumdan pay alabilirsiniz;sizden çok da şu öve öve bitiremediğim kadınlar(bütün kadınlar anlamında)...
Şu son dörtlükte de meselenin aşkla sınırlı olmaksızın bütün kadın erkek ilişkileri hakkında olduğunu izah edip kaçıyorum izninizle...

Kadın kadın dedik,
Kadın derken kadın geldi;
Başka bir,hatta birkaç kadındı bu,
Seyri tersine çevirdi...

0 Yorum:

Yorum Gönder