2016'nın İkinci Günü

Bugün 2 Ocak bebeğim,
Yanisi şu hepimizin bir aşk beklediği yeni yılın ikinci günü.Bugün biraz dolaştım,etrafa bakındım,insanlara,yüzlerine,gözlerine;ne yalan söyleyeyim hepsinde kendi kaderimi aradım,duygusuzlar bilmez ama aslında mantıksız bir davranış değil bu,benim gibi yalnızlığına taç giydirmiş krallar için en azından.Kral dediysem taçsız kral;yani senin benim gibi,Twitter'da görüp şu anda bunu okuyan o yalnız kız gibi mesela...
Sonuç?Bugün de yalnızım,muhtemelen yarın ve yılın geri kalanı da öyle olacağım istemsiz,yine 2015,14,13'te yaptığım üzere şiir falan yazacağım,aşk içerikli türlü şey yapacağım ama hayatımda biri olmayacak istisnasız...
Bazen istisnalara ihtiyaç duyar insan,ben de mecburiyetten sosyal medyada yalnızlığını paylaşanlar kervanından biri,hem de bir aşk şairi olaraktan;2016'nın bir istisna olarak o kadını karşıma çıkarmasını bekliyorum,çoğu yazımda gelmesini beklediğimi söyleyerek hitap ettiğim o güzel kadın.Ama gelmesinden çok beklediğim bir şey varsa o da onu ilan etmektir,varlığını;aşka inanmayanlara,böyle aşklar sadece filmlerde olur diye yazdıklarımı imkansız bulanlara inat aşkımızı yani...
Aslında gerekli her şey yıllar öncesinden hazır,sadece onur konuğu eksik diyebiliriz...

Ne diyordum,çok dağıldı konu.
Gördüğüm onca insan,demek istediğim "Müslüman yılbaşı kutlamaz" diyenlerin bile gözlerinde içten içe bir umut ve bekleyiş mevcuttu,üstelik her zaman yaptığım üzere "Acaba bu o olabilir mi?" diye aklımdan geçirdiğim herhangi bir kadının da benim için aynı şeyi aklından geçirme olasılığı oldukça yüksekti.2016 bu kadar çitayı yükseltme;bize aşkı sunmayacaksın,bari bekletme...
Böyle diyorum ama inanmaktan geri kalmıyorum,şu an bile biri karşıma çıkacak gibi bir his sanki;normalde ben de bunun saçma olduğunu düşünürdüm,lakin bu defa çok daha gerçekçi bir his.Belki de bilinçaltım beni kandırmak için elinden geleni ardına koymuyordur lakin bunun zerre önemi yok,bu her şeye rağmen tattığım en güzel his...

Bu da öyle güzel bir şarkı;

0 Yorum:

Yorum Gönder