Ben Reddetseydim

BU SADECE BİR CANLANDIRMADIR,GERÇEK KİŞİLERLE HİÇBİR ALAKASI YOKTUR

Bak ...,sen gerçekten iyi bir kızsın,güzelsin de;hatta keşke hayat ikimizi farklı konumlarda birleştirseydi de sonsuza dek beraber olsaydık,ama olmadı işte.Kızma bana olur mu,beni anlayacağını biliyorum,beni sevdiğini de.Ben de seni seviyorum üstelik inan,belki senin gibi değil,hatta eminim senin beni sevebileceğin kadar olamaz da asla,senin beni ne kadar çok sevdiğini tahmin bile edemem.Ama bak eğer seni acıtmazsa,benim arkadaşlığım da yeterince güzeldir sanırım,en azından senin gibi güzel bir kadın için.Zorluğunun farkındayım arkadaş kalmanın,üstelik de ben bir başkasını seversem;ama bu gercekleşmesi şuan yeterince uzak olan ihtimal bile senin benim canım olduğun ve öyle kalacağın gerçeğiyle çakışmıyor...
Seni kandırmayacağım,"İleride bu günleri hatırlayıp güleceksin"tarzı içten içe alaycı cümleler etmeyecğim.Ne acı ki şuan senin bana olan sevgin karşısında benim sana yapabileceğim tek şey kuru bir teşekkür.Dedim ya böyle olsun istemezdim...
Ama kim bilir,ben öyle diğer insanlar gibi değilimdir tüm kapıları kapatmam;yani bakarsın belki bir gün yeniden rastaşırız ve her şey farklı gelişir,bunu hakikaten gönülden isterim...

İçinden geçenleri tahmin eder gibiym az çok,isteyen şimdi de dener diyorsun;ama bu defa sen bilmiyorsun işte,bunu deneyebilecek bir halim olması için neler vermezdim?Şuan dünyada en bol düşünmeye ihtiyacı olan insanlardan biri benim öyle düşün,sen de bana zaman tanıdın;ama sayın prenses,iş benim düşünmeme kalırsa sen çok yıpranırsın.Öyle de vahim bir durum;suçum olduğunu düşünüyorsan söyle kabulümdür,hatta bağır-çağır,biraz ağla,bir şeyler yap ne bileyim;ama sakın üzülme,çünkü sen her zaman hakkında hayırlısı gerçekleşecek derecede iyi bir kızsın."Eğer beni seviyorsan"demeyeceğim aptalca,ancak madem beni seviyorsun,benim için kendini mutlu tutmaya bak.Yine tahmin edebiliyorum,bensizken mutlu olmanın nasıl imkansız bir şey olduğunu düşünüyorsun;ancak beni mutlu etmek için kendini mutlu tutmaya çabalaman,beni sevmenden daha kolay olsa gerek güven bana...

Arkamdan bu defa"Onca sene seven aradı,bulunca yüzüne bakmadı"diyen bir cahil takımı çıkacak muhtemelen;ama onlara inat sen aklındaki ve kalbindeki beni unutma,sana yemin ederim beni yanlış tanımadın,sadece ikimiz de hayatla biraz yanlış tanıştık.Son olarak;seni seviyorum minik kız,evet her anlamda...

0 Yorum:

Yorum Gönder