Bu Neslimde

Bazen düşünüyorum da bu aşina olmadığım neslimde,ne sanatın,ne duygunun,ne de düşüncenin;ne bilindiği,ne de saygı duyulduğu bu halt yemiş neslimde;adam akıllı her şeyin yerini türlü saçmalık ve küfrün aldığı,herkesin birbirine kükreyip ezdiği ve zeytin yağı gibi üste çıkmayı bal gibi bildiği nesilde.Bu nesilde bir yar bulmak bana ya haksızlıktır ya da samanlıkta iğne aramaktır.Çoğunluktaki bir topluluk nasıl olur da kendi kültürsüzlüğünü bu denli meşru kılar..Yanisi sen sanatla olan alakasızlığın gözlerinden okunurken fütursuz bir laf ettiğinde karşından gelen muamelenin karşındaki sanatla ilgili olduğu için saygılı olmasını bekleyecek,en ufak bir açık bulduğunda üzerine yüreyeceksin öyle mi,sen çok mu uyanıksın ne?
Rabbim bana bu yozluktan bir gül dik lütfen,çünkü ben bu dağınık sistemde yitip gitmek için fazla tehlikeliyim.Mesela çoğunluğun sandığı üzere bana caz dinleyen bir yar nasip etmen değil dileğim(ki olsa da iyi olur),lakin biraz duygu,biraz estetik,biraz haz,biraz incelik bilen birilerinin bana eşlik etmesine ihtiyacım var.Bu aşağılık düzende dünyaca ünlü bir sanatçının albüm kapağında giydiği elbisenin sırtının biraz dekolte içermesinden içten içe tahrik olabilen,lakin bunu belli etmeyip onu şakayla karışık bile olsa bir fahişeye benzetebilen cahil cühela takımı var...
Bu konuda ben susarım ego konuşur kimse kusura bakmasın;
Ben var ya ben,bu gibi davranışlar için bile değil,sadece o ufacık EQ'larında böyle lanet olası düşünceler barındırabildiklerinden ötürü bile suratlarına tükürürüm.Ben onları cebimden çıkarırım,halt yesinler hepsi,belli kimseler de değil,dünyada böyle her kim varsa.Hepsi gebersin istiyorum,sadece herkesin bazı şeyleri istediği kadar ama,daha fazla değil...

Asıl konumuz kadınlardı aslında,bi'an dolduruşa geldim kusuruma bakmayın.En az her zaman söylemiş olduğum kadar klasik bir şekilde"Bir gün bir kadın gelecek ve..."Ve'si bu kadıncağızcığım tüm bu bahsettiğim iğrençliğin sanırım birkaç çağ ötesinde olacak.O gelene kadar bana daimi ortacağ...

0 Yorum:

Yorum Gönder