Ölümlü Yazı

Benim seni sevmem kendi nezlimde seni öldürmemse eğer bu da bir nefsi müdafaa sayılabilir,meşru müdafaa da sayılır ama o şekil değil.Alenen gözlerimin içine bakarken ulu orta neşeli olman bileyebilir bıçağımı,öyle ki idrak yollarını tıkayacak denli manevi uzak oluşunun beraberinde vuku bulan yalnızlığım ise belki de en güzel ve beyhude örnektir buna.Beni sevmeyecek oluşunuz yani ey kadınlar,içimdeki cesetlerinizi baki kılar ve ego gereği değil ama cesetler bendeyken siz ruhen hiç samimi değilsiniz.Benim seni öldürmüş olmam için tek gereken yeterince eyleme geçmemiş olmandan ibarettir ki bu çok güç..Peki ben seni seve seve öldürüyorsam hala ne demeye nefes alman yani bendeki şu umudumtrak paranoya?İhtimalsizliğinin seni ölü kabul etmek sayıldığı bu mağdur kafaların içinde yaşayan ben bile her gün sana raks ederken ki aşk böyle bir şeydir,bu denli ölülüğünün sebebini güĺüş veya bakışınla sınırlandıramıyorum bağışla.En fenası da aslında benim bile,hem de şu an dahi fark etmediğim şekilde seni öldürmemiş olmam,ölü geldin ve ölülüğünu onayladım bir hissinin tadılamayışından...
Siz kadınlar ölüme ne de heveslisiniz manen ve alenen,lakin hangi suretle kim bilir.Bu gönlün musalla taşı yeni konmadı ki buraya,hırçın kefenlerinizde biriken olumsuzlukları cebime atıyorum hatta bazenleri.Bu ne ummaz umursamaz bir intihardır ki daha sen gelmeden ölüş gerekliliğin de aynı cebimden çıkarak kendini hatırlatır...
Kendini ezberlettiğin ölüm de bu mezarlık adamına öylesine yapışır ki olabilen en acısız şekilde seni öldürmek için dilini kullanır...

Siz ne de meyilli sadist sosyopatlarsınız ki kendiniz olan hayallerin ve beklentilerin de tetikçisi niteliğinde hakiki bir gerekçe bulunmaksızın kendinize yer bulabiliyorsunuz...
Reddeden,sevmeyen,sevmeyen vesaire her kadın katildir, kendi leşini iz diye bıraktığı izbe adam köşelerinde yapılan yığınaklar aşık şehrini çabuk kuşatır.Seni sevdiğimden ötürü dahi sevdiğim seni öldürmen aslında yalnız kendini cezalandırmandan başka bir şey değil ama meğer o denli şeytanmışsın ki sana kıyamayacağımi da hesaba katmışsın.Kendini yakmak pahasına bir tutam da olsa seni seveni yakabilecek ama en önemlisi tüm bunları seni sevdiğini dahi bilmeden yapabilecek kadar ön sezili yanında da bir o kadar kendini onda öldürerek onun rahat hissedeceğini düşünecek kadar da aptal... 

0 Yorum:

Yorum Gönder