İleriye Dönük Fikriyatlar

25 yaşında Karanfil Leman kafede kola içiyorum ve hiçbir şey umurumda değil mesela,yani vergi vermek ve aşk dışında,ha bi'de şiir...
Hem sonra da belki evleniriz;bir kız çocuğu,bir eş ve sağlıktan öteye gitmemeli hayat;seni mi kıracağım,tamam bir çocuk da erkek olsun..Diyeceğim o ki arada ufak her türlü şey çıkar ama onlar ne zaman eksik oldu ki zaten?Kaldı ki insan bu saydıklarımın"ötesinde"ne isteyebilir?Belki geçinecek kadar para,ama bu da istek değil lazımdır...
Sizi bilmem ama bana bu kadarı yeter,bazı özel istekler (mesela spor bir araba,geniş bir ev)olabilir tabi ancak ben daha fazlasına razı değilim,olmamalıyız da hiç birimiz...

Bugün bunu düşündüm,yani 15 yaşında bir lise öğrencisi olarak yatıp da ideallerine,yani demin bahsettiğim 3 şeye ulaşmış otuzunda biri olarak uyanmayı falan..Eşi olanlar ne diyor bilmiyorum ama benim gibi halihazırda kendiliğinden yoğun sevgi ve aşk barındıranlar için,eşin yanındayken gözlerini açmak ve hatta o acı çekecek olsa ve bu da çok dayanılmaz bile olsa ölmek,pahabiçilmez bir şekilde güven tarzı böyle insanın içini ısıtan fevkalade bir his uyandırır.Ve özür dilerim ancak kimilerinin senelerce it gibi çalışarak aradığı bu huzur oradadır,oysa bunu hissedebilecek çapta biri değildir açık söylüyorum.Tamam herkes fark etmeyebilir ama benim bahsettiklerim fark edemeyen değil hissedemeyenlerdir...

Şu bahsettiğim hissi kadınlar daha çabuk sezer ayrıca,bu bakımdandır ki senelerdir zikretmekten beynimin catladığı gibi"kadınları sevin abi,kadınları üzmeyin ya!"Bu işte abi,vergi vereceksin,belki tek başına belki beraber evi geçindireceksin ve kadını incitmeyeceksin.İlk ikisini yapama hatta yapma ona bile tamam ama üçüncüsünü yapmazsan bir zahmet geber gitsin..Çok sert oldu dimi,bazen ben de kendimi kaptırıyorum işte...

Açlıktan ölüm eşiğine gel,evin barkın olmasın be hatta sokak köşelerinde can ver ama seni tüm bunlara tercih edecek eşin olsun;yemin ederim her türlü hayattan daha çekici,özellikle de sonunda herkesin ölüp hayatlarının tek tek hikayeleşeceğini düşününce...
Anladınız di'mi beni,o zaman geleceğim için olduğunu söylediğiniz sağlık dışındaki her türlü söylemin ve planın benim ideallerimi taş çatlasın kısmen sağlayabileceğini de idrak ettiniz,en önemlisiyse kendinize geldiniz..Aferin...
Şimdi şu ne idüğü belirsiz herkesin öyle geberip gideceği hayatta kimse bana"Ne aşkı ya ... (dersler,iş .vb)daha önemli demesin bağıra bağıra"Sen bir hödüksün!"derim ve ideallerinin dışına çıkacak bir şekilde kalbi kırılır...

0 Yorum:

Yorum Gönder