Kadından Şanslı

Hayat böyledir,
Bazen bir kadından hoşlanırsın(kaldı ki hoşlanma diyorum ama asla bununla sınırlandırılamayacak kadar seversin)
Şans işte;
O kadın arkadaşındır ve seni arkadaşı olarak görür,
O kadını tanımıyorsundur ve bir sevdiği vardır,
O kadını tanımıyorsundur ve o da ilişkiye karşıdır
İşte bu taşların hepsi ayağıma takıldı ve ben kafayı gözü olmasa da pek çok manevi noktamı yaktım...
Ama işte hala da birileriyle benim aramdaki fark;onlar müzik bitti diye dansı kesiyor,bense müziğin devam ettiğine inanmayarak da olsa dans etmekten kendimi alamıyorum.Evet sayın Fransız,aşk eşeğe bile dans ettirir;lakin ben eşek değilim,zira aşk kötüye gidince unutamıyorum...

Bu arada altını çizerek de belirteyim ki;
Bir kadınla tanışırken bile en ufak yanlış anlamasını ve tüm hissedebileceklerini göze almak çok sıradışı evet;ama ben de sıradan biri değilim,manen de şairim...

Bu defa da tanımadığım kadınlardan,lakin ben tanışmayı göze aldım çoktan;aşkta ziyan yoktur ki bunu bir türlü öğretemedim,hiç de göze almayıp pişman olmayı deneyemedim...
Belki şuan içimdeki sinek ıssırığını cimciklercesine belli belirsiz ancak yoğun mutluluk yarın verdiklerinden de fazlasını alıp basıp gidecek benden;ama siz asla anlamayacak da olsanız,ben aşktan pes edip onu bırakmayacağım...

Aslına bakarsan aklımdan yarın belki de hayatım boyunca olmadığım kadar başka ve pozitif,hatta ve hatta çiçekli böcekli bir benin bu yazıların üstüne bunların çoğunluğunu çürütecek bir yazı daha yazdığını da düşünebiliyorum,bu da bir umudum olduğuna işaret;
Ancak aynı anda da bu filmi daha önce de izlediğim gibi,yarı kabullenme yarı da öğrenilmiş çaresizlik karışımı bir hisse sahibim ki bu ikisinin bir arada olması neler kimler yaktırır adama...
Alın işte,kısa sayılabilecek bir zaman sonra aradığınız o alengirli yazar tekrar meydana çıktı;yine ve yeniden bir kadın sayesinde,elektro şok cihazı etkisi yapıp hayata döndüren,sonra bir yolunu bulup öldüren kadınlar gibi.Bu defa öldürmeyenini arıyoruz,bir sonrakinde de öyle olacak;inşallah da bir sonrakine gerek kalmayacak...

Seni sevdiğimden söz ederken yaşamaktan bahsediyordum işte güzelim,
Seni sevmenin yaşamak olduğundan;sevmeyi de boşver,senin hayat damarım olduğundan.Sen de onlar gibi beni öldürmeyi seçebilirsin,sonuçta ben yaşlı bir Anka kuşuyum;zaten sorun da bu ya ölmem ama acım da dinmez,ta ki doğru kadına kadar...
Umarım o sensindir,umarım beni içten içe hisseden,anlayan sensindir;içindeki bana bire bir uyuşan adamı deli gibi seven de,tanışmamız en çok da bu yüzden gerekli işte...

Bunu hissetmeyebilirsin de,şans işte;
Senden bana merhamet,şans...

0 Yorum:

Yorum Gönder