Emniyet Aşkı

Bu kadar emniyette olmamıza belki ama hissetmemize gerek yok diye düşünüyorum ha ne dersiniz?Emin olmak yani,bayağı bildiğin emin olmak.Onu sevdiğinden,ama daha da zoru onun da seni sevdiği ya da sevmediğinden.Bir adım atmak için bunu beklemek bizi daha güvenli kılmaz tabi ancak birkaç defa çelme yemişlerin temkin adı altında buna muhtaç hissetmesi de bir gerçek...

Bazen bir kadını sevdiğimi düşünüyorum,onun beni sevmediği filmleri çok defa ezberledim ancak onun da beni sevdiği kısma gelemedim;bazen de aklımdan hep beni de birilerinin olağan sessizlikle sevdikleri geldi,bunu hiç beklemedim ama biraz umdum.Umarken umarsızca aramak da mümkündü farkında olmadan,sanırım onu da yaptım ve de emin oldum,ancak var olmadığından.Bir dönem bi'çeşit beyanat veriyordum beni seven varsa benim başkasını sevdiğime aldanıp susmasın zira bu sevda çıkmaz yol,o gelsin beni kurtarsın dercesine.O da olmadı..Ciddi ciddi bekledim,beklemiyor değilim şuan da;olumlu manada tutuşan birilerini benim için..Lakin tutuştuğum birinin de benim için tutuştuğu lakin ikimizin de birbirimizin yanışından haberdar olmayacağımız gibi bir ihtimali eledim ben,yana yana eledim elbet...

Tutuşmak diyince anlaşılmıyor sanırım,siz gençler"Hoşlanmak"falan diyorsunuz...

0 Yorum:

Yorum Gönder