Ne Garip

Ne garip di'mi,
Yani bugünden sonra bile seni sevmeye devam edeceğim ve haberin olmayacak,
Sana yazdığım şiirlerden,hatta bundan bile haberin olmayacak,unuttum sanacaksın,sıradan basit bir şeydi sanacaksın ama ruhun bile duymayacak.Ben belki her gün bir ihtimal,bir umut bekleyeceğim;fark etmeyeceksin bile,ben kendi kendime filizlenip solarken sen kendi hayatını yaşamaya devam edeceksin..Ne gariptir işlerin bu şekilde ilerlemesi gerekmesi ya da en azından bir şekilde bizim böyle gerektiğine inanmamızı sağlayan sebepler.Ne gariptir bir şekilde benim seni yeterince sevemememi,daha doğrusu sevgimi gösterip sunamamamı sağlayan türlü sebep de...
Sebepleri sevmiyorum ben,çoğu kişinin de aksine sebepsiz severim zaten.Bu sebeplere senin beni sevebilmen için tanıman gerekirken benim seni severken buna ihtiyaç duymamam da dahil..Keşke bir şekilde tanışmış olsaydık da yalnızca alışması kalsaydı,ya da bir şekilde senin ilişkiye dair düşüncen başka türlü olsaydı...

Bunlar olsaydı garip olmazdı,ne güzel olurdu üstelik;ve de ben bunları yazarken olmayışlarına atıfta bulunurken birtakım gözyaşları döküyorum ne garip.Sana zaten mümkün değil ama kendime dahi kızamıyorum;boşver diyenlere yahut bir şekilde seni kötüleyenlere senin hatrın için haddini bildiremiyorum ne garip,üstelik bunu da sırf seni seven adam kötü bir adam olduğunda ne hissedeceğini düşünerek yapıyorum.Daha biz tanışalı 12 saat bile olmamışken,ben düş ve düşüncelerimi,hatta fiillerimi sana göre şekillendiriyorum,ne garip...
Ne garip şey seni sevmek,sevgi bu kadar bilindik bir şeyken sen dahil olunca bu denli değişmesi de öyle...

Ama senin için daha gariptir tabi,yani bundan bir gün öncesinde gizli birinden seni sevdiğine dair mektup alıp ertesi gün bu kişiyle yüz yüze görüşmek falan;üstelik belki de aklında ve uzun vadeli planında en ufak bir aşka rastlanmayacak bir zamanda.Zaten aşk ne zaman geliyorum dedi ki dimi?Ama buradan da itiraf ediyorum,muhtemelen aşık olan sen olsaydın aşık olduğun ben olmazdım...
Ne garip di'mi tüm bunların bir günde yaşanması,belkide sıradan ama mutlu giden hayatına aniden girerek pervasızca karıştıran bir saygısızımdır senin için.Olabilir evet,bence sorun yok çünkü bizzat fikrim de o yönde...
Şuan bu yazıyı çok daha başka bir amaçla,daha romantik ve pozitif bir şekilde yazıyor olmak vardı ama kısmet işte,aslında arabesk sayılabilecek pek çok şey söylenilebilir ama kendi melankolikliğime seni alet etmekten mutlak suretle sakınıyorum.İşte zaten bu yüzden en başta söylediklerim de...

Bu yazıyı asla okumayacaksın büyük ihtimal,ama okursan da umarım hissedersin...

0 Yorum:

Yorum Gönder