Misilleme

Aklıma rahmetli Tuncel Kurtiz'in canlandırdığı Ramiz Dayı karakteri geldi bu yazıyı yazmadan önce,o üslubu kullanarak yazmayı deneyeceğim bu defa da...

Senle benim aramızdaki fark kardeş;
Senin önemli bulduklarını ezberlemen gerekir,benim unutmam;senin hoşlanman yeterlidir,benim aşık olmam gerekir;senin hata yapman gerekir,benimse hata yapılmaması gerekeni bulmam...
Senle benim aramızdaki fark kardeş;
Ben az ama öz kadınlarla çok şey yaşadım,sen otuz kişiyle çıktın ama dinlemeye değer tek bir his dahi yaşamadın;sen belden yukarıya bakamadın,bense gözlerinden kendimi alamadım;işte bu yüzden sen can yakarsın belki,lakin ben can veririm...
Senle benim aramızdaki fark kardeş;
Sen herhangi biriyle herhangi birisindir,ben özel biriyle özel biriyimdir;bu yüzden de ben yalnızımdır ama bu kaybetmek değildir,ki yalnız da kaybeden de sadece sensindir...
Ben bunu bilirim de susarım kardeş sana benzememekten,sana malzeme vermemekten,hatta incitmemekten;sense hiçbir şey bilmeyişinden...

Senle benim ortak yanımız ise sadece;
sen de adem ben de,sen de topraklık ben de...

Senle benim aramızdaki husumet kardeş;
Sen fedadan da vedadan da korkmazsın,kendini de bir bela sanırsın mesela;bense her ikisinden de korkar,ama belaya da rüya derim kimi zaman.Sen kendini gökte sanarsın ama aynı yerdeyizdir,sadece ben senden daha derinimdir...
Gün gelip bir şekilde yüreğin sıkışırsa sen,unutmayı bir fayda sanarsın;bense bir arada yaşayabilmeyi,daha da önemlisi ondan daha etkili birisinin gelmesini..Sonuçta da sen unutulan olursun,bense ayrı ayrı her bir hafızada bir şekilde kalan...
Senin güvenin ayağın yerden kesilinceye kadardır,benimki can alınana kadar;senin ardında bırakacağın çok şeyin vardır,benimse ruhumun ve benliğimin her zaman onlarla olduğunu bilecek sayıca az insanım...
O yüzden sen aşkla dalga geçmeyi seçer,risk almayı macera bellersin;bense riski rızk beller,aşkı yaratana dua ederim...

Senle benim aramızdaki fark kardeş;
Sen aptalsın,
Ben abdal...

Bu yazı tanıyıp tanımadan karşı olduğum herkese gelsin...

0 Yorum:

Yorum Gönder