Hasta Olmasın

Siz hiç sevdiğiniz kadını sırılsıklam gördüğünüzde üşütüp hasta olmasından endişenin de ötesinde adeta dev bir kaygı duydunuz mu?O an ben üşüdüm ya,bayağı irkildim olduğum yerden de;o,o anda tüm bunların olabileceğine ihtimal dahi veremezdi bilse...
Sevince böyle olur işte,hatta"Eğer hastalanırsa bir şekilde hastalığını bana geçirip kendini iyileştirmesine yetecek kadar yakınlaşacak bir fırsatımız olsun"diye dua bile edersin..Sadece hastalık da değil,ölüm için çok daha fazla geçerli mesela bu;zaten bundandır ki intihar olmayan ölüme meyledişler kutsaldır,şehitlik gibi...
Bu ilk üzerine titreyişim değil birinin,ilk özenişim hiç değil;ancak her zaman olduğu ve hep olacağı gibi bu defa da bambaşka.Kadın başka evet ama o değil mesele,aşk aynı zaten;benim asıl bahsetmek istediğim defalarcasına rağmen seyrini bozmadan artan şu şefkat...
Aşkın kötü hali bile bir an olsun katılaştıramadığı için yüreğimi,beni bir başkası olmaya alıştıramadığı için gurur duyuyorum kendimle evet...

Sana ait olmayan hatta alakası dahi olmayan birine karşı kendini bu kadar sorumlu ve iç içe hissetmek ne kadar kötü biliyorum,daha da kötü olmaması için tüm bunların ondan habersiz gerçekleşmesinin nasıl bir yalnızlık etkisi yarattığını da öyle...
Yani yalnızlık dediysem zaten yalnız olmaya ek olarak sanki duvara karşı his besliyormuş gibi,bir dönem hatta şu sıralar da dahil hiç var olmamış insanlara ikinci şahıs ekleriyle yazdığım gibi...

Bunun adı iyi hissetmek değil onu biliyorum,kötü hissetmek de derdim ama kimilerini incitmek istemiyorum.Boşver diyenlerden de iğreniyorum ama sesimi çıkarmıyorum mesela,başka mı yok diyenlerin ağzına dolu dolu tüküresim geliyor ama kendimi zaptediyorum...
Ulan ahmaklar ben işte tam da bu yüzden kitap yazdım,yanıbaşımda duruyorsun insan hiç akıllanmaz mı;zaten başka bir insan olabilecekse çok afedersin ama s**tiret duyguları da yaşamayı da..Neyse,zaten ben haykırsam dahi anlamayacaksınız uzun zaman...

Bu kadar olmasını istemezdim ama sevdiğim kadın da beni sevseydi diye hep aklımdan masumca geçirdim.Bu kadarını istemezdim çünkü acı çekerdi,ayrıca korkardım da ona sunduğum aşkın onun bana sunduğundan bir gram bile az olmasından.Yani olur evet olabilir,onun kendisinin beni ondan kıskanması gibi bir durum çok da mantıksız değildir bunu söylemek istiyorum..Aklınıza yatmadı mı?Yatmasın da zaten,çünkü benim aklıma yatan nice düşünce sabaha kalkamıyor,umut gibi,beklenti gibi,falan filan işte...

Hasta olma bu arada kadın;
Okulda grip olmayan sayılı adamdan biri benim,
Ama şans işte aşığım ben de,
Bari sen olma hasta...


0 Yorum:

Yorum Gönder