İyi Tatiller Sana

Seni özlemek güzel olmayacak,tatsız bir jelibon gibi;yıkık duvarlar ardından ancak bu kadar olur evsizin vedası,yani unutmuşken ve olsa dahi hala daha ve dahice sevemezken dahil olup da bana..Hoşcakal bile diyemem sana,acı ki yoktur anlamı,sadece sana;bana mı?kaybedecek birşeyim olmaya olmaya benim,benimle olmayan herkesi olmadan daha kaybetmiş gibiyim...

Bakma bu karamsar gibi görünmelerime,bir de sen olsaydın ciddi başkaydı bu..Ama ne ben tekrar seviyorum diyebilirim(o da yalnız alacağım cevaba ruhum yetmeyeceğinden bir defa daha)Bu aşk pembe,ruya,romantik,tutkunç ama;sen yoksun işte,hepsi de gölgede.Yani çiçekler,deniz,gökyüzü ve kelebeklerin her biri gerçek,ama bunları yalan kılan da senin yokluğun...

Gelsen mumlar yanardı,gül yaprakları,belki slow şarkılar,birkaç şiir dizesi;hem senin hem de benim bunlarsız kalışımızın tek sebebi bu olmayışın belki;belki sen kalmayacaksın ne mutlu,ama ben kalacağım bunlarsız ve sensiz,yine sadece senden başkasını sevmeye göğüs geremeyeceğimden ötürü...
İyi bir tatil geçir,gül ve eğlen;ama burada seni seven birinin seni beklediği de aklının bi'köşesinde dursun yarin'im..Bakma böyle dediğime;utanıyorum aslında ama ağır basıyor sevgim...

Olur ha gelirsen şiirler,güller,dahası ve ötesi seni bekliyor,ben de öyle..İyi tatiller sana...

0 Yorum:

Yorum Gönder