Bi'Aniden

Sen de haklıydın tabi,çok bi'ani oldu böyle;''Beklemiyordum''dedin,zira kim beklerdi ki biri tarafından sevilmeyi(ben gibi istisnalar hariç elbette)Hem ne yalan söyleyeyim ben de beklemiyordum ki,anlatsam inanmazsın da zaten doğru..Yani evet sana katılıyorum,günün birinde hiç tanımadığın biri çıkacak da,gözlerini aklından atamaması yetmiyormuş gibi kişiliğini de anlayacak güya ve hem benliğini hem de güzelliğini kusursuz bulup sana aşık olacak öyle mi?ne kadar da mantıksız...Dalga geçmiyorum inan,gerçekten de mantıksız;sadece bir detayı hatırlatmayı unuttum,aşkın mantığa ihtiyacı yoktur;öyle ki peri masalı gibiydi seni ilk görüşüm,dedim ya anlatsam inanmazsın,inanamazsın;çünkü sen benim için,o sadece filmerde ve romanlarda olur denilen sözde imkansız aşksın.Sözde dedim kusura bakma,beni sevmediğini ihmal etmişim bir an için;dalgınlığıma gelmiştir,yoksa ihmal edilecek kadar küçük bir pürüz değil,özellikle de benim için..Ahh,ah bunun ne olduğunu bir bilsen benim için,yok yok bilmesen,bilme sen...

Seninle tanıştıktan(yani aslında teklif ettikten) sonra ben ilk defa sorunun bende olmadığını kabullenebildim;bu ne ağırdır onu da bilemezsin,beni nasıl birşeyden kurtardığınıysa inan tahmin bile edemezsin..Sen mi mucizesin,mucizeden daha mı gerçeksin,gerçekten daha mı ulaşılmaz bir mucizesin?
İlişki istemeyişini anlayabiliyorum,cidden ne hissettiğini de belki en iyi ben anlıyorum..Ali Lidar'ın''Alengirli Şiir''i geldi birden aklıma;
''...Ben seni severim aslında da düzenim bozulur diye korkuyorum 
Durduk yere başımıza saçma sapan bir aşk çıkar 
Sinemaya gitmeye ele ele tutuşmaya falan kalkarız 
İşin yoksa çiçek al,saç tara, parfüm sık. 
Küsmesi,barışması,ayılması,bayılması 
Hatta eninde sonunda kaçınılmaz ayrılması...''
Yani şüphesiz haklısın,çok haklısın ama ben sadece..Ben sadece,olur ya gün gelip fikrin değişirse işte;seveceğin adam ben mi olurum,ben olur muyum onun da merakındayım biraz,bağışla...

Doğru ya,en azından arkadaş sayılırız dünden bu yana;hiç yoktan iyidir hem,varı yoğu hiç olanlar için bir nimettir de belki ben gibi..Şimdi dersen ki fena olmayacak mısın,sen beni merak etme.Bunu diyebileceğini söyledim çünkü yazmaya devam edemediğimden değil inanma;çünkü hem o gün hem de dün,benim bunca yersiz ve budalaca çırpınışlarıma rağmen zorla beni kırmamaya özen gösterişin..Yani ben olsam,tanımadığım ama beni seven bir insana bu kadar özen gösterebilir miydim bilmiyorum,ben bile..Çok teşekkür ederim,sebep olarak gösteremeyeceğim bile pek çok şey için,haberin olmayan...
Ne mi olacak?Ben yine seveceğim seni,hem senle alakalı hem de değil;çünkü sevdaya teslim olurum ben ve sevda gördüğüm de tek sen..Neyse çok uzattım,yine bir anda da...(Hoş,okumayacaksın ama bu yazdıklarımı,olsun...)

1 Yorum: