Sevdiğim İnsanların Dedikodusu

Sevdiğin insanı takmaman doğru olandır bazen ama gel de anla;sevdiğin dediysek anan baban esin dostun değil işte...
Mesela benim sevdiğim insanlar genelde çok marjinaldir,beni düşünür,incinmemi ve kırılmamı istemez hatta engellerler;kendilerince bir mantıkları vardır diye düşünüyorum zira bir değil iki değil bu güzel insanlar..Tamam ben de yaptım,istemeyerek,içim kan ağlayarak,sadece ama sadece mecburiyetten;geçmişi silip atmak istedim ve sadece onlar için,üstelik de asla beceremedim ve inat eder gibi en başa döndüm.Onların da aynı amaçla yapmış olma ihtimali var tabi ama onların geçmişi gömünce birşey elde edemeyeceği kadar çok gömdüm ben o geçmişi,üstelik de ben gibi başa dönebileceklerini sanmıyorum,Allah var ki yine çoğunun benim için birşey göz alabilmeyi bırak alacağını bile düşünemiyorum çok ama uzun zamandır,sanırım benim toprağım çok yumuşak ve ıslak,tıpkı gözyaşı gibi...

Nedenini onlara sormayı deneyebileceğimi biliyorum ama benim gibi adamlar için bile değil,yalnızca benim için bu dünyanın en aptal eylemidir..Çünkü ben sürekli ve bıkmadan"Neden ben?!"diye sordukça cevap daha da gelmrdi ve ben zaten onlara karşı ne duyguda olursam olayım karşımda koca bir hiçten başka birşey olmamıştı..Oysa ben ne de çok isterdim o ddv hiçlik yerine ufacık,minicik bir ayna...
Beni anladığınızı biliyorum,ve de anlıyorum demrkten daha öteye gidemeyecek oluşunuzu..Aslında bunu bilmek ne zor ne de marifet olsa gerek çünkü tüm bunlar tekrar ve tekrar,ama tekrardan bir farkı var;o şey tekrardan yaşanmıyor,aynısından bir defa daha yaşanıyor..Yani gerçekten sevdiğim şurada 2011 başlangıç olsa,hadi diyelim 70 sene de yaşadık(bu gidişle mümkün değil ya neyse)bu süreç 19 tam 1/3 kadar tekrarlanıyor..Buna kalp mi daysnır siz söyleyin...

Yoruluyorum,kahrediyorum ve eksilerle artıları mukayese etmektense hayatımızın hiç de kayda değer birşey olmadığı gibi kalıtsal bir bilgiyi defalarca ama defalarca taçlandırıyorum;yani eğer kader lobisi falan diye birşey varsa onun gelir kaynağı benim ve hisseler sadece kadınlarda..Bu o kadın,bu kadın oluyor ve biz hep kaybediyoruz;kumarhanenin kasası onlarken biz kaçak dövüşte beklentili tarafa atılan ve sonunda alakasız bir rakibe planlı olarak geçecek bahisen başka birşey değiliz..Kafanız mı karıştı,bir de bana sorun siz onu...
Saat sabahın dördü bu arada,cümleten günaydın...

0 Yorum:

Yorum Gönder