Kamptan

Dokuz saat yol sonrası,bitmek bilmeyen bir maviliğin kusursuz devamından yazıyorum bu satırarı..Bugün yine buradayım,sıcak değil de nem çok biliyor musunuz;yine aklımda kadın,giden,gelmeyen,dönmeyen,olmamış,olmayan ve olmayacak.Dalgalar bile utanıyor yüzüme bakarken,sahil rüzgarıyla temasımız da pek bi'buruk;sorguladığım ve bilmediğim sebepler,herşeyin olup bitmişliği,elimde olmayanlara elimde olmadan kahredişim...
Siz bilmezsiniz,burada akşam çökünce delice okey oynayan dayılar ve yaşından ötürü kafası pek de yerinde olmayan birtakım çocukların oyun sesleri dışında tüm sesler gömülür,dalga ve ben kalırız sadece,belki buranın işletmesini almış büfecinin çaldığı abuk subuk şarkılar eşlik eder bize,ya da diğer büyük otellerin animatörlerinin belki de atmosferi aşabilen sesleri..Gökler de siyahtır havai fişekler dışında belki bir iki tenhadan yıldız ve ufukta ise sadece o an orada görünmek için varmış gibi bir ay,dalgalara vuran eşsiz parıltısı...
Ben mi?ben dalgalarla dayıların arasında kalan dalgakıranların üzerine yapılmış tahtalarda otururum genelde,pek de rahat değildir ama romantizm olduktan sonra..Romantizm dediysek de bi'başıma yani,sap gibi,teşrif ederlerse belki ailem ve beni pek de ilgilendirmediğine emin olduğum gündelik sohbetleri...

Tüm bu okuduklarınız böyle çıkıyor işte ortaya,belki de yapacak başka birşey olmadığı,ya da aklım hep başka yerde olduğundan..Tenha,sessiz ve karanlık bir ortamın ötesinde ne düşleyebilirim ki bir de yanında mavilik olsun;ben hüzünlenmeyeyim de kim hüzünlensin a dostlar,iki küçük açardık da onun olduğu yer ekstra masraf..Dönüp de''Ben burada bile seni düşünüyorum,belki umurunda değilim;yazık,çok yazık..''demek vardı ama geçti işte,olan oldu ve bitti ama aslında bitmedi ya işte tam olarak bu yıpratıyor beni...
Hem ben öyle yaz aşkı kış aşkı dalgalarına gelebilecek bir insan da değilim bildiğiniz üzere,geçici şeyler daha çok yıpratır aslında beni;denemek geçmedi de değil aklımdan,ama yorgunum..Bizim kamp böyledir işte,sadece dinlenmek için gelemezsiniz buraya;ilk geldiğinizden bu yana başlamış bir yaşanmışlık var ki her döndüğünüzde durur,geldiğinizde kaldığı yerden devam eder,kendi başına bile bir tatilden çok fazlasıdır bazenleri..Hatta kimi geçmişi buraya gömdüğümü söylesem ne kadar inandırıcı olur sizin için?

0 Yorum:

Yorum Gönder