Yok musun?

Seni seviyorum,Ahu,Tuğçe,Melek,Rüya,Gizem,Eylül,Leyla ya da her kimsen işte,üstelik benim seni sevmeme inat bana yok diyenler var biliyor musun o sinir bozucu;olmadığını ben de biliyorum merak etme,Halil Şinasi miydi,yok yok halüsinasyondu sanırsam,işte onlardan görmeye başlamadım daha,yanımda olduğun izlenimine kapılsam belki bi'derece düşünebilirim bunu ama şuan aşki ölçümlere göre fevkalade yalnızım..Yapma,bunu sen de biliyorsun,kabullen artık karşıma hiç çıkmamış olduğunu;yani bu bağlamda benim seni yok saymam da pek tabii normal olacaktır kıyabilsem,lakin benim içerimde umudun da ötesinde birşey mevcut ki ben diğer insanlara benzemekten utanıyorum adeta,elimde kalan son umut kırıntısı olarak sen varsın ve sana dair de sadece bu bir iki yazdığım;gerçek şu ki bir tesadüf olup gerçek sen bunları okuma fırsatı bulsan bile kendine yorman imkansız diye tahmin ediyorum...Bak işte tam da demin,yakın bir arkadaşım bir kızın resmini attı bana,kıskanma tanımıyorum etmiyorum zaten;sonra hiçbirşey yazmayınca ben de işkillendim haliyle,yine''Belki de bu bir işarettir''geyiğine başlayıp o sen misin diye geçirdim aklımdan,unut gitsin...

Sen de eğer sensen beni seviyor olman gerekir,ama ki senin bile beni sevmediğin gibi bir ihtimal düşünüyorum da bu da kaderin değişik bir yönünü gösterir ama o da çok aptalca olurdu,kaderin bile belli bir kutsallığı vardır sonuçta..Bu arada o kız arkadaşımın teyze kızıymış,bana ısrarla teyzesi olmadığını söylemişti oysa,neyse...
Sahi beni seviyor musun kız,yoksun,belki beni tanımıyorsun bile ama bu birşeyi değiştirmez,cidden değiştirmez..Nasıl olsa bu sorunun cevabını alamayacağımdan ben cevap veriyorum,beni sevmeni çok isterdim,daha doğrusu isterim;yani biliyorum bu çok tuhaf bir his ve bir de bana sor ama inan ki öyle,kaldı ki bunu kanıtlayacak tonla da yazım var..Hem biliyor musun bazen kızlar okuyup bunu yazdığın kadın çok şanslı gibi şeyler söylüyorlar,ben de diyorum ki öyle biri yok(yok diyorsam o maksatla değil hayatım yanlış anladın,ama sen de biliyorsun ki insan karşısına çıkmamış herşeyi yoksayabiliyor,hayatın imtihan olma sebebi de bu değil mi?)Oysa şimdi seninle fevkalade bir romantizm yaşayıp yazılmış ve yazılacak tüm romanlara,filmlere ve hikayelere alenen taş çıkartmak vardı,kısmet değilmiş.Belki sadece kısmet değilmiş demekle yetiniyorum lakin içim de parçalanıyor bakma,sen üzülme diye demedim...

Var mısın,yok musun?

0 Yorum:

Yorum Gönder