Olan Oldu Da

Ve ki belki de en b*k,biz ne kadar konuşursak,ne dersek,düşünürsek,nasıl ağlarsak bile olanın olmuş olması..Ama ortada hiçbirşey yok bu da beni çılgına çeviriyor,birşey olmasıyla olmamasının artık birşeyi değiştirmeyecek olması da...
Ee mi?Yani diyorum ki sizlerin hitabıyla üstad;üstad inanmıştı,yine inanmıştı,üstad umut ediyordu biraz da mutluydu yani çok mu,yine olmadı,üstad yine çöktü,öldü ama kimsecikler göremedi..2'de 2 çok fazla bir oran değil mi umutlarını,hayallerini yahut herşeyini kaybetmek için.Olan oldu da;ölen de,kalan da öldü..Daha kaç defa,ki bu umut etmek için yoktan var sanmaya müsait kadar saf(saf demeyelim ya da,''güzel adam'') ne kadar daha uğrayacak yenilgiye..Mesele kaybetmek de değil,inanın ki değil;sadece kaç defadır boylu boyunca boşa giden türlü duygunun geride bıraktığı ben umuttan da nefret etse yeridir,kimse de en ufak birşey diyemez ama işte..Olan olduğuyla,ölen öldüğüyle...
Şuracıkta üzülüp duruyorum,bilseniz,bilseler,kimse bilmese ne;boşverin hatta beni de,sadece içime kapanmamak için zoraki bir latifeyle yazıyorum şimdi de..Bir şarkı sözü var ya''Karaya ak denilir mi,ağmaya bak denilir mi,sevene bırak denilir mi...''Demeyin işte,zaten olamaması da kötü bunun;neresinden tutsam kötü,kötü şimdilik;iyi olur mu,yavaştan inancımı yitirmemek için de ayrı bir enerji lazım çünkü artık...

Ayran gönüllü de değilim ki ben,olmadığını kabullensem de beklemeyecek değilim hiç gibi;beklemek dediysem umut falan yok en ufak,sadece gidecek başka bir yer olmadığından.Gönlüme deli de diyemem,senelerdir aynı hikaye baştan devirdaim edip duruyor çünkü;olan oldu da,şimdi yazık diyeceğim,karşılıklı acitasyona tutuşacağız sonra,peki kim kurtaracak bizi?Geçer diyen nice dost mu,unut ya da unutursun diyenler mi,yoksa olan bu deyip halihazırda kursağımda olan hevesini şah damarına batıranlar mı iyiliğim için...
Peki ya bana ne demeli,bu seyir zor ve yorucu ve hiç de değişmiyor;sıkılmadım ama,amasını da getiremiyorum işte bir türlü;yani beklerdim ama bekleyebileceğim bir ihtimalim varsa o da sadece benim kafamda kurduğum,tıpkı dizi gibi''İzleyeceğiniz olaylar ve kişiler tamamen hayal ürünüdür,gerçekle hiçbir alakası yoktur''diyen umut ve hayallerim var,lan oldu da o denli garibim şimdi ben,evet garibim ve garipler mübarek değil midir yalan mı?

1 Yorum: