Adını Sen Getir

Kime ne kötülük ettim diye düşünmekten alamıyorum kendimi,yani ne halt ettim de gecenin bu saatinde,evdekileri uykuya bırakmış ağlıyorum sessizce..Bu kadar mı it,şerefsizim yahu ben ne yaptım size?Şu dizilerde olayın sonunda herşeyi yanlış anladığı ortaya çıkıp mutlu olan adam olmak istiyorum ben de,sadece bi'kerecik be..Hatamı gösterin af dileyeyim;ama n'olursunuz senin bir suçun yok demeyin,o zaman dev haksızlıktır bu.Yani yetmedi mi sevgim?inandıramadım mı?onu da mı inandıramadım?Sakın ha,fazla geldi demeyin sakın,o klişeyi yapmayın öldürürüm kendimi,boşver de demeyin,konuyu da değiştirmeyin istemez...Sadece sevmekten başka birşey yaptımsa da iki gözüm önüme aksın ayrıca(şimdi akan yaşları dahil etmiyorum buna)Suçum ne,delireceğim çünkü ne?Ben büyümek,güçlü olmak da istemiyorum Allah kahretsin hepsini;ne istedim şu dünyada ya,bir lokma bir hırka gibi sadece tek birşeyi çok istedim..Bu mu suç?olabilir bak.Ha birileri de üzülmesin sakın bu halime,hiç uğraşamam onlarla,kahırlarını çekemem...
Kusura bakmayın ama bugün kendimi üzeceğim,en çok ben üzüleceğim,sabaha kadar da ağlayacağım gözlerim kan çanağı..Bunu siz değiştiremezsiniz,değiştirebilecek olanlar da beni kırmak istemeyenlerdi sözde;ama sanıyorlar mı ki uzaklaşınca daha az acıtacak.En kötüsü de ben yine onu ve onu seveceğim bir başkasını değil,onun ne yapacağınıysa düşünmeyi ruhum almıyor şimdi..Bir başkası üzülmesin ama neden üzülen taraf ben oluyorum kaç kaç kaç keredir?Haksızlık,büyük haksızlık ama ben hak talep etmiyorum;sadece çok üzgünüm ve biraz ağlıyorum...
Yanıyorum Allah'ım,affet,hala seviyorum,yine affet.Neden Allah'ım sen söyle,lütfen,n'olursun,yalvayıyorum göster ya rabbim?
Ölüyor muyum,sana mı geliyorum,yoksa çok mu ağladım?Bırakın güzel şeyleri,ben çok kötüyüm,ağlıyorum ve burası benim mekanım;gel gör ki kendi kalbime bile söz geçiremiyorum,çok fazla masumum,çok unuk(manası bende)

1 Yorum: