Yıkılma Hali

Bundan sadece birkaç an önce önümden geçerken o ne kayıtsız kalış öyle;ben ise o nasıl bir yıkılma halidir ki hissetmedin bile sen..Mevlam temassız dahi elzemken halen daha vakıf olamadım aşkına, neden sevmiyor beni..Rabbim o gözlere dua desen işler mi ki görsün de sevegelsin beni;hoş sana edilen dua kabul olmaz mı hayırlı ise,göster hayırlısı nedir...
Öldürüyorsun beni açık açık,ah bu ne güzel cüret;ama ben istemem ne sensiz ölmek ne seni yanımda götürmek,bana o altın kalbinle pamuk yüreğin gerek yoksa istemez gözlerin...

Ben de sen kadar masum,yalnız ki severim inan varınla yoğunla;olmayışında benimle,yokken bile sevişim kanıt değil mi buna?
Ne demeye görmezsin tutuşmamı,görür de aldırış mı etmezsin bilmem ki;sen,bilmediğin kadar güzelsin..Adınla da manidar;yarim,yarinim ol dilemek çok mu kötü?Sanıyorsan ki sen değil de başkasınaydı bu yazdıklarım;kördü gözlerim senden sonra başkasına,bilir misin bilmeden..Sensiz devamım hayat mıdır diye düşünmekten muzdaribim;tamam mıdır devam midir bilmem ama hayat,devamı sen olacaksın sevgimin..Görmesen de,bilmesen,hatta gelmesen bile;bu senin sevgin,bu kalp Yaren'in sadece,yıktın beni...

0 Yorum:

Yorum Gönder