Senli Sensiz Tatil...

Neden ki,şu sıralar herkes sana benziyor,yoldan geçen kadınlar,onlar-bunlar;yahut hiçbiri benzemiyordur da aklıma gelmek için sebep arıyorsundur olamaz mı yani?o da doğru ya,aklımdan çıktığın mı var sanki..Aklıma değil de yanıma gelmeyi denesen,çok mu zor,çok mu güç ya da neden böyle bari birşey söylesen,nedendir aramızdaki bu engel ve vesaireler?Yanıma derken Antalya'ya değil tabii,yüreğime gelmenden söz ediyorum,aşkımı ya da en azından sevgimi karşılıksız bırakmamandan...
Hem buralar berbat,esen rüzgarda,dalgalarda,gece ay ışığında,öten kuşlarda ve açan güneşte sen varsın benim için,sen olduğun için cennet,senden öte de yokluğun olduğundan berbat da bir yer işte burası;başkasını göremiyorum ve evet belki haksız davranıyorum kendime,sana ya da her ikimize ama kusura bakma mutlu olamıyorum..Bundan gülmüyor işte yüzüm,bakma birşey de diyemiyorum bizimkilere;hem ne demeliyim;''Oğlunuz size de tatili zehir ediyor zira mevzu çok derin ama kusura bakmayın,kapalıyız''falan mı?
Yanlış anlama,kızgınlık ya da sitem değil bu,sadece çok üzülüyorum ve çok hüzünlüyüm;haberin olmaması da bi'derece tuhaf ediyor beni ama olsun,en azından mutlu olduğuna kanaat getirebiliyorum sanırım;ki o da benden dolayı değil,yani umarım değildir...

Yani ruhum masumiyetinize inanıyor küçük hanım ve hala o güzel gözlerinizin benden uzak kalacağı gerçeğiyle yüzyüze geldikçe esirleşmek durumunda kalıyorum,bunun için de özür dilerim;bu ne istek ne de ihtiyaç olarak tanımlanabilemtken çok uzakta..Kötü hissediyorum,sebebi de sensin ama sorumlusu değil.Neyse,zaten görmeyeceksin bu yazdıklarımı,öncekileri de,sonrakileri de,okumayacaksın bile...
Benimki de hal işte,böyle yok yere yazacağım senden önce olduğu gibi;ama bu sefer sana yazacağım işte bir farkla..İşin en berbat yanı da ben hala inanıyorum biliyor musun olması gereken kişinin sen olduğuna,bu ne tatlı ne acı belki ama umut işte yine de,engelleyemiyorum,önünü alamıyorum çünkü zaten yeterince güzel,tatlı,masum,kibar,nazik..Neyse neyse,bitmeyecek çünkü saydıkça,sen de bu sıfatları hak ettiğine inanmıyorsundur bile,belki benden duymak da acıtır üstelik...
İçimden geldi işte,ben içimden geleni yaparım;sen de içimden geldin,ama herşeyden daha içten,daha gerçek ve daha samimi,bi'tek aslında gelmemiş ve gelmeyecek oluşun ise tüm bunları geride bıraktı...
Ama olsun,
Şu an bile yalnız bunu istediğimi bilmesen de,
Yüzün gülsün,mutlu ol yetecek işte;sensiz tatilim de yalnız bu temenniyle mümkün işte...

0 Yorum:

Yorum Gönder