Geceden Sonra

Uzun ve zor bir gecenin sabahında da pek birşey değişmiyor,yalnız yüz kaslarınız yumuşamış,gözleriniz ise biraz şişmiş oluyor.Hele benim gibi matem faslını lüzumlu ve hüzünlü abartanlardansanız,yaklaşık 4 saat gibi bir zamanın sonunda hisleriniz ve düşünceleriniz yıpranmaya başlıyor,nöronlarınız ölüyormuş gibi oluyor..İçim bile daha suskun şimdi,o içimdeki benle aynı sese sahip dert ortağım çok az konuşuyor artık,benim de içimdeyse ne istek,ne kavgam,ne şiirim hepsi bile anlamsız..Yazmanın rahatlatmadığı dönemlerdeyiz,yazmanın daha da b*k ettiği hislerle birlikte,başbaşayız;sonra biraz Müren'lerin Zeki'sinden öyle de medet umarız ki daha beter...
Ve beni neden sevmiyor muhabbetini de geçtim,artık kabak tadı verdi iyiden iyiye;şimdiki sualimiz Sakarya'daki bir izleyicimizden,''Neden ben?Niye hep?N'olacak böyle?'',ve bir de sakızın orucu bozup bozmadığı konusu tabii...

Gece boyu düşündüm de birşeycik bulamadım,artık rol yaptığını düşüneceğim sanki insanların suratıma karşı.Çünkü bu durum öylesine zıt ve berbat ki ve biliyorum anlamayacaksınız ve ben dün gece de çok ağladım üzgünüm...
Yazacak bir şey daha çıktı işte bak,doldur işte sayfayı,yaz Allah yaz burası benim mekanım zaten;ama ne olacak?değişen hiçbirşey bayanlar baylar,ben kendi kendime debeleneceğim ve siz bunu cesurca yahut bir başka şekilde bulup beni takdir edeceksiniz,söz gelimi güleceğim size ama yine devam;maksat hayatın bulunduğum bu sarp noktasına biraz lanet okumak olabilir bu denli asabiyken,beklemeyin birşey benden...
Kral yazılar da yazsam tek sebebi bu,dünyanın en iyi yazarı olsam da mutlak bir sarsıntı hayatımda,bir hüzün cebimde,buruk bir his boğazımda yaşamak;neyi tercih ederdim bilmiyorum,aslında olurdum ama yüzüm de yok pişman olmaya,bir daha tek satır yazmaya,çünkü siz beni okuyup anlayanlar bana zarar vermediniz...

Anlamayanlar mı,anlamazdan gelenler mi,anlayıp da elinden birşey gelmeyenler mi bilmiyorum,hangi tarafta;ve hislerini de bilmiyorum işin kötüsü,kızgın,ürkek,üzgün,umursamaz ya da her neyse;kızamıyorum da tek yapabildiğim boylu boyuna sevmek ve hala ve daha ve hala daha boylu boyunca ağlayabilmek ama haberi yok,bırakın ki olmasın;burası benim yoktan dünyam işte,gelecek olanlar da nasipse,kısmetse ve en önemlisi hayırlısıysa Allah'tan...
Ama umut da çaktırmadan yiter gibi alttan alttan,olmayan kadınlara şiir yazardım,şimdi gelmeyene bile iki çift laf edemiyorum kendi nezlimde dahi,yere batsın tabi ama aşk işte,hala daha seviyorum bak...

1 Yorum: