Çok Oldu Konuşmayalı

Sevgilim,çok oldu şöyle konuşmayalı senle;geçen zamanda ben yine birilerine aşık oldum,sen sana sana;ki sen olmaman daha iyi olur doğrusu,çünkü sen oysan ve reddetmişsen bu çok daha ağır..Doğru duydun küçük hanım,müsade edersen biraz hüzünleniyoruz burada.Hem,ne var sanki şöyle gülmesen;ayıp denen birşey var,tamam sevinebilirsin ben gibi şahane bir adam yine sana kaldı ama unutma sen henüz yoksun,olacağın da meçhul ne yazık ki.Belki bu yazıyı okuyup da kendine konduran bir kadın grubu vardır,olmaz olmaz ya fantezi yapıyorum işte bırak,rahat rahat hayalimi kurayım;diler misin o kadınlardan biri senmişsin bir de,şuan bu satırları okurken tam da bunu geçirirmişsin bir de aklından...
Sahi sen gerçek misin?Ne?Neden mi kapıldım durup dururken bu hisse?Çünkü hiç bilmediğim hatta ve hatta kafamda canlandırmaya bile tatlı tatlı ürktüğüm sana olan özlemim her ne kadar saçma gibi gözükse bile o kadar gerçek ki,peki sen gelecek misin?Çık karşıma dosdoğru cevap ver,gerekirse de ki bunca zaman da burnunun dibindeydim ama sen budalanın tekisin,gözünün önünü görmekten acizsin..Ya da de ki ben yokum,sadece senin tüyü bitmemiş hayallerinle umutların bende birleşiyor,yani sen varsın ve hala inanıyorsun diye ben de var gibiyim...
Bunu dersen bile inanmaya devam ederim ki ben,öldürmem içimde aslında olmayan seni bile;çünkü ben vicdansız değilim,çünkü bilirim olmamanın nasıl birşey olup olmadığını.Hem,hem sen de bu yüzden sevmedin mi zaten beni yokluğuna rağmen?

Var olduğun ihtimalinden gidelim yine,beni ad vermeden,fiziğimi,hayatımı falan canlandırmadan hayal ettiğini,beni beklediğini;birgün bu yazıyı okuyacak olursan ve gerçekten yüreğinin içinde biryerlerde buna inandığını hissedersen sakın kendini kandırma,devam et inanmaya ve peşinden git..Senin sen olduğunu anla nihayetinde,seni sevebildiğimi;böylece gerçek aşkın da doruklarına varalım tümüyle manevileşmiş,belki biraz da kutsal;varsın efsane olalım,hele bi'olalım da...
Zira gözlerine,bakışlarına,saçlarına,tenine ve dudaklarına yazacağım fakat vakti gelmediğinden sadece beynimde gidip gelen onlarca şiir olduğunu hissediyorum;yalan yok,yanılıyorsam da hiç mi hiç inanasım yok..Biraz daha çırpınırım sen gelene kadar,ne dersen de ben sevilmek gibi sevmeye de hasret biliyorsun..Hem en çok da bu yüzden istiyorum ya gelmeni,birileri onu sevdiğimde kızmasın,üzülmesin,beni engellemesin yalnızca ve yalnızca sevdiğimden ötürü,içimde dışarıdan sakladığım bir veda durduğundan dolayı.Ama boşver o yarlar beni anlamayacak,ama sen gelsen anlarsın,eğer sensen;desene sana kaldıysa işimiz zor be yarim...

Kıskandırmak vardı şimdi filmleri,romanları,türlü pembe dizileri;saçlarını geriye doğru sıyırıp yaklaşık 35 derecelik bir eğim ile alnından öpmek,ya da seninle biryerlere uzanıp göğe bakmak(o sırada Göğe Bakma Durağı'nı da okur musun bana?),papatyadan taçlar,romantik akşam yemekleri,yürüyüşler,romantik filmler(ki kusura bakma biraz sulugözlüyümdür bu konuda),adına yazılmış şarkılar,romanlar ve şu zamana kadar yazdığım yazacağım türlü yazıyla şiir.Biliyorum önceki bin tanesi başka kadınlar içindi ama ben hepsini sen sanarak yazdım,zaten hepsi de aşkıma karşılık vermeyerek kanıtladı da sen olmadıklarını..Dur dur,bunlar sadece şuan aklıma gelen gayrıihtiyari şeyler;yoksa sen ne diyorsan o tabii,ötesi yok.Ama şartlar dahilinde bir öpücük de fena olmazdı tabii,hiç olmazsa uzun zamandır kafamdaki gibi sarılabilirsin;sen sadece sarıl,kafamda neler olup bittiğini anlaman mümkün değil inan,ama güzel şeyler...
Gönül iltifat ederek bitirmek isterdi sana,ama elle tutulur da bir yanın yok yani..Tamam tamam vurma,kötü espriydi kabul ediyorum,öpüşelim barışalım;ve evet biraz uzun oldu sanırım bu sefer,söz konusu sen olunca tabii..Gel,yemeğe oturacağım ben de,yarın yolda olurum,sonraki gün de sahilde seni düşünürüm,yine gayrıihtiyari...

3 Yorum:

  1. Cok hos yazmissiniz cok begendim.

    YanıtlaSil
  2. Biraz lafı uzatıyorsunuz açıkçası!Onun dışında ayrıca açıklamalara yer vermezseniz güzel olur diye düşünüyorum.Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  3. Biraz amatörce geldi bana. Bir cümleyi okurken diğer okuduğum cümleyle bağlantı kuramadım. Anlatmak istediğiniz konu açık değil. Ya da okuyucuya göre anlamlandırılabilir mi bilmiyorum havada kaldı birşeyler. Yanlış anlaşılmasın kötü değil sadece düzeltmelerle daha iyi olabilir.

    YanıtlaSil