Öylesine...

Umutsuzluğa kapılmak istemiyorum ama öyle görünüyor,umut etmek istemiyorum ama öyle görünüyor;nötr kalmak mı?hiç mi hiç istemiyorum,ama öyle görünüyor..Kendi düşlerimin hayallerini suya düşürüp de''Senin iyiliğin için''diyorum sanki,bayatlamış Türk dizilerindeki klasik kötü,güçlü baba figürü..Sahi ben,o kadar güçlü müyüm dersiniz?daha da önemlisi,o kadar kötü müyüm?Kötü değilim ama güçsüzüm gibi geliyor,sadece dayanabiliyorum ki bu da bir güç değil;asla ölmesem de,acıyı da azaltamıyorum bir nebze,ölümün bile bunu azaltacağı ve hatta bitireceği düşünülürse.Neyse neyse,kasvetimden yazmıyorum bunları...
Ne hissettiğimi çoktan geçtim ama ne hissetmem gerektiğini bile bilmiyorum,aptal hissediyorum dolaylı;ne olacağını bilsen de,ne yapman gerektiğini de bilsen gün gelince ortada perperişan kalıyorsun ya,kendini buna ne kadar hazırlayıp alıştırsan bile;ölüm gibi değil tabi,bu biraz daha tatlı,tatlı derken acıklı olmasını kastettim...

Daha önce çok kadının beni sevmediği olmuştu diye girmek isterdim söze,ama bir elin parmaklarına varacak kadar dahi olmadı;onun yerine,reddedilmelerim de olmadı değil diye başlayabilirim,bir eksik bir fazladır ama 4-5 defa.Sebebi mi?çünkü ben görebileceğiniz en saçma adamım,inat değil de çılgınca bir heves diyelim,sevgi değil de daha çok tutku diyelim,etkilenmek değil de,karşılıksız kalamamak diyelim biz ona..Çok reddedildim ama en kibarı buydu,teselli ikramiyesi gibi değil hayır;anlayamazsınız,bu önemli bir kriterdir,boşuna sevmediğini,doğru kişi olduğunu anımsatır adama(doğru kişi dediysek de doğru kişinin sizi sevecek kişi olduğunu söylemedik)Demedim ama diyorum işte çok karışık,ama ne katlanılmaz ne de boyun eğilmez bunlar;bunlar işte umut etmeye ve umutsuzluğa da bir o kadar sebep,bunlar güzel ama acıklı işte öyle...

Teoride iyi hissetmem gerekir,averajı az da olsa;pratik desen MFÖ'nün dediği gibi''Sallanmakta''☺Şaka bir yana bakın bu paragraf biraz daha pozitif,şarkıyı değiştirmiş olmamdan da kaynaklanıyor olabilir bu,her neyse..Karışık,tatlı,ürkütücü ve tenha bir durumun göbeğindeyim,öyle ki yaklaşık iki saattir bu yazıyı yazıp yazıp siliyorum ve şimdi ne anlattığımdan bile haberim yok;hepsini dilmeyi düşündüm ama çok uğraşmıştım kıyamadım,şimdi de başlık bul işin yoksa...

0 Yorum:

Yorum Gönder