Rabbim İşaret Ver

Rabbim beklerim biliyorsun,dile de getiririm tekrar tekrar;ama unutayım mı ya,yani unutulur mu?Rabbim edeyim mi umut,bağışla ki kulun çok güzel,haşa benim için çok da özel..Seviyorum işte,söylemesem de biliyorsun zaten;ama açık ve samimi bir şekilde dile gelmek gerekirse;nasip midir bana bu kulun rabbim,zira gönlüm yanıyor.Dayanamayacak gibiyim Allah'ım,n'olursun kanmış olmasın yine gönlüm,hayra çıkayım;daha vazgeçemem,daha yıkılamam gibi geliyor,keşke bi'işaret versen.Kavuşamayacağım gönlün yangınını bırakma bana,etme beni kül,yalvarırım...
Rabbim bir de kulunun gözleri;neylersen güzel eylersin de,bu kadarı da pes..Unutmak istemiyorum rabbim,buna dayanamıyorum;amin diyorum ama,olmayacak dua mı diye çok korkuyorum.Dindir korkumu ya rabbi,manasızlaştır;yari de benden eyle ya rabbi,n'olursun,bunu diliyorum...
Bağışla,çaresiz gibi hissediyorum,bilmiyorum,korkuyorum;güzel hayallerim var rabbim,gerçekleşmedikçe bi'fena oluyorum..Bu defa gerçekleşir mi bi'işaret ver,olmayacaksa da tutsak eyleme gönlümü...

Rabbim,ifade edemiyorum ve edemeyeceğim ama biliyorsun,rabbim seviyorum..Rabbim isyan değil bu,acı bile çekmiyorum;tatlı ama kötüyüm,beklemeli miyim,doğru kişi mi,ne yapmalıyım hiç bilmiyorum,korkuyorum..Bi'işaret versen rabbim,bak gör erkek sözü sana kulun izinden gidecek,bi'işaret versen de huzura ersem,merhametinden şüphem yok ama şu sıralar için senden biraz merhamet istesem?
Rabbim sev de seveyim,yakışır şekilde seveyim senin kulluğuna,sev de rabbim,sevdir rabbim..Rabbim ya umudumu al,ya da sabredeyim sonsuza kadar,yeter ki bi'işaret ver...
Rabbim sen daha iyi bilirsin,ama kulun da yaraşır gibi sevgine,yine hayret ediyorum nasıl yaratmışsın o gözleri;zira niyeti gözlerinden okunuyordu rabbim,masumiyeti,sevecenliği,kırılganlığı,narinliği...
N'olursa olsun ya rabbim,bi'işaret versen de vermesen de;şu verdiğin hayat iyi kötü ama güzeldir,sana şükrederim...

0 Yorum:

Yorum Gönder