Ben Var Sen Ki

Ben var seni sevmek,sen ki yok,sen ki bilmemek.Ben ki sen var bi'de gözlerin,suskun ben ki sana.Bariz yanmak ben lakin sen bilememek,haberin dahi olmamak o denli.Bir ben var ki sen,farkında olmadan,sen de olmadan..Sen ki bilmemek kendin,bense tanımamak lakin keşfetmek bilmeden.Ben can atmak,gül bence sen,sen ki gül en al,en ak;sen ki şafak,sen ki gün,gece...
Oysa şimdi tahmin dahi edememek sen,aklının ucundan dahi geçmemek belki ben;lakin bendeniz kavrulurken bu da pek bi'hüzünlü gelmek...
Sen ki çok güzel,ama bu birşey değil ki en çok da özel benim için,sen ki bilmemek..Dur bi'dakika dur,ben ne demeye böyle ilkel yerli gibi konuşmak?

Kusura bakma dilim ayağıma dolaşmış ya da buna benzer birşey;sahi sen okumuyorsun bunları,şayet binde bir ihtimalle okuyorsan da kendine yormayacaksın bunu..Gözlerin,çok güzelller..Boşver...
Yani henüz seninle tanışmadık ama bu sefer gerçekten varsın,fizik kurlallarına aykırı olmadan üstelik(gülüşünü saymazsak tabii)Ben var sen ki bilmemek ne beni ne seni sevdiğimi ama olmak öyle..Ya,işte öyle,bu arada cidden çok güzelsin...
N'oldu ki bana,ben ki böyle apaçık iltifatlar etmezdim değil edaemezdim de,edebiyat gibi üstü kapalıydım..Yoksa diyorum sen miymişsin asıl içimdeki beni şu durumda,yani tanışmayışımızda dahi açığa çıkartabilen..Sen o kadınsın biliyorum,o özel kadın;gerçi yerinde kim olsa ben buna inanırdım yalan yok,ama inancımı boşa çıkarmayacağına da inanıyorum bu sefer...

Bakıcaz artık..
Gel beraber bakalım...

0 Yorum:

Yorum Gönder