Sevda Abla

Sevda abla ben çok ihtiyarladım sanırım,zira karşımda bir çiftin flörtü,bense sana yazıyorum..Zamane gençleri işte;cilvesi-nazı,küsmesi-barışması,çıkması-ayrılması..Biz olacaktık ki hey yavrum hey,gökyüzü kalırdı gölgede;ama gel gör ki birkaç harf ve noktalama işaretinin ötesine gidemediği gibi bir fikre kapılacak oluyor kalbim tutmasam...
Hazır sınıf da boşken fal baksana bana be abla,kaç vakte kadar kim geliyorsa;baktın kimsenin geleceği yok,nazar var sende dersin;sakın ha göz var falan deme ha,aldanır,umutlanır,bekler dururum be abla...

İkinci çift de geldi sevda abla,ben ikinci paragrafa zor geçmişken..Şimdi bıraksam yazmayı da biriyle medajlaşsam dedim;onun Buğra'sı ötekinin Arda'sı,kıskanması, aşık olması derken daha fazla dert ortağı olamayacağım..Enteresan takılıyoruz ama çok da monotonuz be ablacım,sakızın var mı?Ha bi'de mendil lazım,çokca mendil;şimdi değil lakin yakındır,hele bir yalnız kalayım da...
Kızma be ablam,sen de biliyorsun mevzuları,belki beni benden iyi..Oflamayacağım ama,ağır hissediyorum abla;bilir misin diyeceğim bilirsin,ağzım da açamam ondan...

Heh,yalnız kaldık işte getir mendili,bir gelecek odur ya zaten...

0 Yorum:

Yorum Gönder