Bir An İçin

Türlü karamsarlık içindeyken tek bir an yetti,sıradan,anlamsız ve hatta saçma birkaç saniye yerle bir olmuş düşünceleri ortadan kaldırdı,resmen umudumu tavana taşıdı;ben ki pek bi'saf,bi'hal oldum gözlerinden...
Sanat musikisi gibi efsun,tek farkı maziyi değil de ileriyi hatırlatıyorsun..Nasıl yapıyorsun bunu,yani bu aşk ama yalnız aşkla sınırlı değil sanki:üstelik sadece bir çift gözünün etkisi bu,seni ise ölsem anlatamam,anlayamam bile nasıl sevdiğimi..Alıntı olacak belki ama;o an ölseydim dünya güzel bir yer olarak kalacaktı hatrımda...

Dünya ve zaman dursa yeriydi o an;belki sen hiçbirşey hissetmedin bile ama ben hala o iki saniyede tutukluyum..O kadar ki bazen diyorum okusan,en azından bu denli sevildiğini bilmek mutlu etse seni,mutluluğun beni...
Ki ne yalan söyleyeyim,sadece bununla kalmasın diye bile dua ediyorum,Allah'tan diliyorum seni;belki karışık biraz kafam,endişeliysem de sadece sensizlikten...
Düşünüyorum,bilsen"Yalnızca birkaç defa görme ile nasıl sevebilir bu kadar"diyebilirsin,inandırıcı da gelmeyebilir bu aşk;ve benim de sana yapabilecek bir açıklamam yok üstelik,ben de birşey bilmeden tutuldum sana...
Herşey ortada işte,öyle...

Umarım farkındasındır,değilsen de olursun;ve yalnız masum bir dilek dilerim çocuklar gibi dosdoğru,dilerim bana karşı boş değilsindir..Kusura bakma,özür dilerim;lakin bir daha söylemeliyim,seviyorum seni,bir an için durmaksızın ve tereddütsüz...

0 Yorum:

Yorum Gönder