Ne Hisseder

Bir kadın,yerini bir başkası almaya başladığında ve kendinden daha fazla şey ifade ettiğini düşündüğünde ne hisseder bileniniz var mı?Kadınlar incinir dostum,kimse,ne kadar geçmiş ise bile incinir;en sebepsizken ve siz bunu istememişken..Belki kendi kendine incinir,kendi hatasına incinir de mecbur başkasına dokunur acısı;hangimiz yapmıyoruz ki bunu,ben desdn neredeyse her an.Sadece merakımdan soruyorum bunu,bir ima değil;lakin,bir kadın pişman olursa ne yapar? 

Kadın,kimi zaman artık onun olmadığını bildiğini kıskanabilir mi vaktiyle umarsızken?İnsanız sonuçta,hataya dahiliz..Peki ya benim suçum,belki de çapkın olmamak lakin her nasılsa böyle bir imaj bırakmak,sorsan ne dediğimin farkında dahi olmayacağım beş dakikaya..Zerrin Özer sesine sahip değilim ama o kadar umursuz duruyorum;umduklarımın umutlarımı da alıp çekip gisişinden olsa gerek biraz da yaşlı hissediyorum,biraz geride kalmış..Aşk mı aşksızlık mı beni bu hale koyan;hayır,bizati olan aşkı kullanamamak..Adeta dekor yerinde,aktör yok,sahne nerede...

Ve şimdi sevdiğim kadının da ne umurunda ne haberinde olduğum gibi bir gerçek de ortada;zira kimse aksini ifade etmedi,ben öyle sanmıştım,yine aldanmıştım..Benim zaafım da bu,bağlanmak,karşı koyamamak,karşılıksız kalamamak,ne dersen de işte...
Çok alınganım şu sıralar evet,elimde de değil ayrıca,umutluluk ve umutsuzluklarım yok yere birbirini baltalıyor;çoğu zaman için kendimle bile baş edemiyorum üstelik,ne umarsınız ki efendim...
Kim ne hissediyor,umurunda mı güzelin ben ölüyorum;kadınlar ne ister bilmem,Doğadan da içmem;ama seni seviyorum,aşığım biliyorum...

0 Yorum:

Yorum Gönder