Yine Daha

Bir kadın daha geçti,bir mermi daha;ezip,yıkıp,yakıp..Yine daha bir kadın,keşke geçmeseydi,ya da en azından''gelip''de geçseydi;anladım ki en kötü geçişler temas etmeyenlermiş manen bile,yazın bunu bir yere..Bakmayın benim edebiyatım bir b*k da etmez esasen de,çok büyük acılardayım ve yine kendi kendime tüm bunlar.Bari bi'miğfer verselerdi be,delinen yürek belki ama bir tesellim olurdu?
Şimdi nereden başlayacaksın anasını sayayım,mal mal biriktirdiğin ümitleri mi itlaf edeceksin,gözlerini mi unutacaksın,bakışlarını mı,adını mı,onu mu?Eşin dostun tesellilerinden kendini sefil gibi mi göreceksin,kendine acıma safhasına mı geleceksin derken bir ton iş..Gelmeden gidebilmelere şahit olabilmek midemi bulandırıyor;bu çağ için fazla gerginim belki,fazla kırılgan...
Abi herşey bu kadar basit değil ya,yanmak derken edebiyat yaptığımı sananlar benim ne denli ötede olduğumu bilebilecek olsa bu hayat olmazdı belki,ama kesinlikle daha iyi olurdu gibime geliyor şu durumda...

Yine bir hikaye daha bitti,kazın bir mezar daha,aynı kalbi bi'de ona koyun..Yeni hikaye mi?Kartuş bitti,yani umut,aslında güven;umutlarıma güvenemiyorum ben,umut etmek falan iyi hoş da,yok yere,hatasız ve hayasız duvara toslamak normalinden daha acı...
Kaldı ki herşey emin olamadıklarını kabullenme aşamasına geliyor,sefil diyeceğiniz her türlü toplumda olduğu gibi;''hayat böyledir'' falan geyiğine giren adamlara bile eyvallah diyesim var bu vakit...
Gömün beni,aha da buraya,taa yerin bilmem ne kat şeyine şey edin işte;ben bile umudumu yitirdim anasını satayım,ben bile boyun eğdim ağzına tüküreyim...
Argoysa argo arkadaş,ben yine daha yok yere kaybettim,yine daha ur gibi saplandı içime,yine daha ve hala acıyor işte;bugün herşeye hakkım var benim,doğum günü değilse de ölüm günü çocuğu gibiyim..Buna kayıp demek bile anlamsız,yine daha travma,facia falan filan...

Cidden bir ruha sahipsem bu büyük bir sorun şimdi,ha değilsem de bilin ki yakınlarda bir yerde ölmüştür,çünkü hala sıcak yüreğim...
Aldatılmak gibi birşey lan bu,üstelik aldatanın da haberi yokken;yani söz gelimi birisiyle bir ilişkiniz olup aslında sizi sevmediği ile sizin onu sevip onun da sizi sevebileceğini umut etmeniz tam olarak aynı şeymiş meğersem..Bir şey daha öğrendik bak;ve ikinci birşey olarak da şunu unutmayın,öğrendiklerinizi kullanmak için fırsat sunulmuyor çoğu zaman,gerek bile kalmıyor yine ve daha...

0 Yorum:

Yorum Gönder