Son Çarşamba

Çıkmaz ayın son çarşambası mı bugün?zira''Şuram acır gibi oldu''derkenki o''Şura''yı yeniden hissettim bugün;mutlu gibi gibiyim,sonuç dışında herşey mükemmeldi çünkü,tek pişmanlığımsa gözlerinin ne denli güzel olduğunu ona söyleyememiş olmam..Olmadı evet,ama acıklı ve romantikti bana göre;hem çok da romantik,üstelik daha içimden geçen nicelerini söyleyememişliğime inat..Ne mi?Mesela,uzun ama söyleyeyim;

''Bir insanın gözlerinin bu kadar güzel olabilmesi nedir?bilmiyorum,şahsen bana cennet timsali geliyor.Anlam veremiyorum ama sende beni sana çeken çok başka şeyler var;inan bana,sen sıradan bir sevda değilsin,olmamalısın da..Seni sana nasıl anlatsam bilmem ki,üstelik senin de beni tanımamana rağmen.Aşka inanır mısın bilmiyorum,ama sanırım sen de ona ait olmalısın benim gibi;öyle diğerleri gibi çıkmak için sevmek yakışmaz bana,sadece zamanla sınırlandırılmış ilişkiler,manevi hiçbir değeri olmayan hitaplar(sevgilim,aşkım vs.)Ve inan bana,ben seni bu yüzden sevmedim,sevemem de zaten..Ki sen bilmezsin,seni ilk gördüğüm gün de geçen çarşambaydı;sanırım ilk görüşte aşk olmalıydı bu,çünkü çok ''tatlı'' hissettim diyeyim..Ve heyecandan mı bilmiyorum unuttum yüzünü,ama aşk ki işte geçiştiremedim öyle,kayıtsız kalamadım içime habersizce saldığın bu hisse.Yalnızca giydiğin kıyafetin renginden seni aradım bir gün,ikinci gün buldum ve sevindim;özellikle de masallardaki gibi olduğuna,sence de mucize değil mi bu?Olur gibi geldi yani.Sonraki 3 gün boyunca da ne yapayım dedim,sırf bugünkü gibi iki kelime konuşabilmek için,o geceler de uyuyamadım bu arada..Pazartesi bi'geldim ki,yoktun,salı da ve sonrası zaten bugün...
Şimdiyse içimde kalanı söylüyorum;Gözlerin çok güzel..
Düşünür müsün bilmiyorum,belki umurunda bile olmaz önemli değil bu..Beni tanımadığın için söylüyorum;bil ki n'olursa olsun,bir başkasını sevmem,beklemek gibi birşey bu ama tam değil..Söylemeyi unuttuğum çok şey var bu yazıda,ama olur da birgün fırsat olursa...''
Ha sana çok da teşekkür ederim ayrıca,zira değil beni dinlemeni,şöyle sert bir tokat beklerken ben;yeterince naziktin,sanki seni neden seviğimi kanıtlar gibi...

Bu işte;sevmeye değil,ölmeye gidiyordum ve başardım..Yine birşey bilmiyorum,ama yine içimden geleni yaptım ve tek seferde yaptım.Elime birşey geçmedi mi sizce de?dudaklarım arasında birikmiş türlü kelime söylenmeyi beklemiyor artık;Allahın işi ya,şu vakit ölsem hiçbirşeyim yarım kalmadı...
Kim ne derse desin,ben tam anlamıyla olması gerekeni yaptım,tek gerçek bu;gerçekliği yitmemiş tek şeref ve guru da,tam olarak bu...
Ve son olarak,
Seviyorum...


0 Yorum:

Yorum Gönder