Nesneye Dert Yanmalar

Size birşeyden bahsedeyim,çoktandır aklımda olan ve utandığımdan mı neden bilmiyorum ama bahsetmediğim birşeyden;biraz cesur olalım sıkıntı yok,burası zaten benim...
Bir kadına aşık olmaktan daha öte bir mevzu bu;

Kendini suçlayınca kızıyorlar adama ama,başkasını suçlayacak olsan egoist derler,onları suçlarsan da seni ezerler..E ben kime kızayım aynalar,bekleyeyim mi akrep,unut deme yelkovan;Yanıyorum mum,yanıyoruz,bir de çok güzel gözleri var be ayna..Duvar dip dibeyiz be oğlum,senle de onla da;aramızda bir sen ve ben de pek uzağım.Ne dedin?Hangisi mi?Hangisi diye birşey yok,yaktım eski defterleri;o tatlı,şirin,güzel gözlü,dünya güzeli kızdan bahsediyorum...
Pardon?Ayıp mı ettim dersin geçmişe?
Sildim diye sevmiyor muyum,hala özenmiyor muyum sanıyorsun geçmişe;bu savaş benim kendimle,zira gönlüm geçmiştekilerde değil lakin bir korku var ki kapılırım yine..Nedeni şu ki;şimdi bile,yani gerçekten ve yeminle ona karşı birşey hissetmediğim insan için canımı verebilirim..Geçmişi silemediğimden değil,bilhassa ona saygımdan...

Pencere ve damlalar,ben de bilmiyorum nedir şimdi;sevdiğim kadının onu hala ve ne denli sevdiğimi bilmediğinden eminim sadece...
Ve itiraf edeyim öldürüyor bu beni,yoksa bakma sessizliğime,duvarlara sor onlar bilir..Bekleyen aşıklardan mıyım neyim ben,oysa o hiç gelmeyenlerden,öyle ki bu cümleyi bile elli kere kurmuşumdur çoktan.Karşılık beklemedim ama umut bu,o da aşktı bu da aşk,o zaman da böyle şimdi de,ya gelecek?Yani git bak geçen seneler yazdıklarıma,bir arpa boyu yol gelmedik mi be gönül?Onu ne kadar sevdiğimi bilse ne olurdu dersin?Biliyor mu?Peki ya geçmişteki?Biliiyorduysa ne demeye gelmedi?Bu saatten sonra istese de gelmez ya o ayrı,çünkü ben onun bilmeden yarattığı eser kendime kızgınlığımı onu tamamen silerek dindirmeye çalıştım olmayacağını bile bile...
Pisliğin biri olduğumu ben de biliyorum,ama bu da nereye kadar böyle...
Derdim karşılıklı sevgi değildi hiç;o da beni sevsin değil,karşılıklı sevebilmek istiyorum,kendimce...

Boşver şişe,dertliyken böyle mızmız,çekilmez bi'abi'adamım ben..Ben sadece birini sevdiğimde,seviyorum dediğimde hüzün görmek istemiyorum daha fazla;midem de bulanır oldu,boğazımdan kan geliyor sanki..İnsanların sadece filmlerde olur dediklerini yaşamış biriyim ben,kafadan sallamıyorum...

0 Yorum:

Yorum Gönder