Delme

Bu ara düşünüyorum ya;sevdik de az mı sevdik,ya da ne bileyim bi'itlik falan birşey mi yaptık.Sadece çok sevdim ya ben,ne yaptım başka;kimin canını yaktım,kimi incittim,kimi ağlattım bilmiyorum ki severken,kaldı ki oldu mu bilmiyorum ama olduysa da bilmeden oldu..Neden mi sorguluyorum?benim de kendime göre sebeplerim var herhalde bir takım,olamaz mı?
Kadere dert yanmıyorum bu sefer klasik,mevzu başka da diyemem işte onu;ya derim de,demeyeyim işte şimdi..Ben de böyle gıcık bir adamım işte;şimdi hem mevzuyu doğru düzgün söylemeyecek,hem de yarım yamalak anlatacağım ki kafayı yiyin benim gibi...

Hatam nerede benim?Başlamış,bitmiş ve başlamamış herşey için geçerlidir bu soru.Elzem midir bu,hüküm müdür,gaflet eseri mi?Ben neyim,bir esir,peki ya bir maktül?Sorduğuma bakmayın;cevaplarını deli gibi merak etsem de,duymayı hiç istemiyorum...

Hayır de ki eşşeklik ettin,bu de bir kabahat,ben bunu hak etmiyorum,bana bunu yapmaya hakkın yok de;ama böyle gelip,deşip,yok gibi gitme de sonra olmayışından.Beni de mi bırakmamaya çalışıyorsun anlamadım,bi'gram kalmışım gibi ne bekliyorsun?Belki de yine kendi kendime ben,ama soramam da sana,tek kelime de edemem;çünkü mühürlüyüm,anlamayacaksın..Belki de bilmeden,böyle düşünebileceğimi ummadan,ama bu kadar da olmaz(ki sana yalan söyleyemem,çok ama çok üzgünüm ama pek inanasım yok buna)..Sen geçmişsin,suçun olmasa da öylesin;her şekilde bittin benim için,çünkü kendimle savaşıma seni karıştırdım ben..Bunun için çok özür dilerim ama öyle,eskiden de öyleydi belki ama sadece yarasın artık bana;isteyerek veya istemeyerek fark etmez,öylesin.Ve rica ediyorum,benim için benle ilgili herşeyi silip at..Sorun bende,hata bende herşey bende,ama öyle işte...Delme,delip geçme...

0 Yorum:

Yorum Gönder